سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شود\

سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شود

  • کد خبر: 2111103952
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1402 - 12:33

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شود، گفت: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداری های استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه های جدی نظام مندسازی شهرداری ها است.


به گزارش استناد نیوز، احمد توکلی روز چهارشنبه در شهرداری محمود آباد با بیان اینکه شهرداری‌های مازندران از قابلیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود شهرداری‌ها، نیاز است تا در حوزه مدیریت شهری و طرح‌های عمرانی شهری اقدامات موثر و ماندگاری انجام گیرد.
وی گفت: انجام امور شهروندان از درگاه دولت الکترونیک از سیاست های دولت سیزدهم است، بنابرین با توجه به این بخش و پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان توسط شهرداری های مازندران در راستای سیاست های دولت، از خواسته‌های استاندار و حوزه معاونت عمرانی است و بر توجه به دولت الکترونیک نیز تاکید می‌شود.
وی با بیان اینکه سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شود، یادآورشد: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداری های استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه های جدی نظام مندسازی شهرداری ها است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه شهرداری های استان از قابلیت بالا در اجرای طرح‌های عمرانی مهم برخوردار هستند، تصریح کرد: برای ایام‌الله دهه فجر امسال نیز در حوزه شهری طرح‌های عمرانی خوبی به‌ بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح‌های مهم دیگری در حال اجرا است که در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.
توکلی با بیان اینکه طی بازدید و گفت‌ و گو با کارکنان شهرداری و شهروندان حاضر در شهرداری محمودآباد از نزدیک با مشکلات و کاستی‌های این شهر آشنا شدم، گفت: از مجموعه مدیریت شهری رفع موانع و مشکلات را خواستار شد و به نیازمندی‌های شهرداری و مطالبات آنها از استان را پاسخ و در دستور کار قرار داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار