دستگاه ام. آر. آی پیشرفته در بیمارستان رازی قائمشهر نصب شد\

دستگاه ام. آر. آی پیشرفته در بیمارستان رازی قائمشهر نصب شد

  • کد خبر: 2111104174
  • چاپ
  • انتشار: 13 ارديبهشت 1403 - 08:42

رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر با اعلام اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد، گفت: قیمت خرید دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائمشهر ۸۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین شده است.


به گزارش استناد نیوز، دکتر اولادی با بیان این مطلب،افزود: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.
دکتر اولادی افزود: دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه است و بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است.
رئیس بیمارستان رازی قائمشهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا را از مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.
دکتر اولادی، قیمت خرید دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائمشهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که از محل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین شده است.
رئیس بیمارستان رازی قائمشهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه بوده و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاست و با این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیکی به بیماران این مرکز درمانی خواهیم بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار