\

سردرگمی مسافران از جابه‌جایی های مکرر ساعت حرکت قطار حومه

  • کد خبر: 2111104148
  • چاپ
  • انتشار: 07 ارديبهشت 1403 - 17:12

از ابتدای امسال تغییر مکرر ساعت حرکت قطارهای حومه سردرگمی و مشکلات زیادی را برای مسافران به وجود آورده است.

به گزارش استناد نیوز، با توجه به هزینه های سنگین و مشکلات معیشتی بسیاری از مردم راحت ترین و مناسب ترین راه را برای سفر و جابه جایی خود انتخاب می‌کنند .

یکی از این موارد استفاده و جابه‌جایی مسافران از قطار به دلیل هزینه دریافتی خوب راه‌ آهن بوده است .

اما چندوقتی است که این تغییر مکرر ساعت حرکت قطارهای حومه مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرده است . شاید این مشکل برای افراد جوان تری که ساعت ها در فضای مجازی پرسه می زنند مساله حادی نبوده اما باید بپذیریم برای افرادی که پا به سن گذاشته اند این مساله برای آنان مشکلاتی را ایجاد کرده است .

در بازدید میدانی خبرنگار استناد نیوز در یکی از ایستگاه های راه آهن در گفت‌وگو با یکی از مسافرانی که بیشترین جابه جایی خود را با قطار انجام می داد با اعلام اینکه در سال جدید بارها ساعت حرکت قطار بین راهی از قائمشهر به پلسفید که مسیر کاری بنده بوده تغییر یافته است، گفت : برای همین هر روز در سایت راه آهن باید ساعت حرکت قطارها را کنترل کنم .

م کیایی خطاب به مسئولان راه آهن گفت : انتظار داریم مسئولان ذی ربط نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند ، برخی افراد هر روز از این وسیله برای رسیدن به محل کار یا منزل استفاده می‌کنند. 

یکی دیگر از بانوان مازندرانی که برای گردش به همراه دیگر دوستان خود به منطقه سوادکوه در حال سفر بود گفت : از یکی از بستگان خود ساعت حرکت قطار را پرسیدم اما وقتی به سایت راه آهن مراجعه کردم متوجه تغییر دوباره ساعت حرکت قطار شدم .

وی افرود : متاسفانه مورد آخر جابه جایی که بنده را با مشکلات زیادی مواجه کرد در چند هفته گذشته بوده که طبق سایت راه آهن ساعت حرکت ساعت ۱۳ بوده اما متاسفانه ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه قطار حرکت کرده بود و با حجم زیاد مسافران هاج واج مانده مواجه بودیم .

به هر حال کم نیستن افرادی که همین تغییر چند دقیقه ای ساعت حرکت قطارها برای آنان مشکلات عدیده ای ایجادکرده است و هزینه زیاد و وقت ارزشمندشان را در این جابجایی های مکرر راه آهن از دست داده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار