جذب اعتبارات دولتی ۶ میلیارد تومانی توسط شهرداری/درساماندهی زباله شرمنده مردم هستیم\

جذب اعتبارات دولتی ۶ میلیارد تومانی توسط شهرداری/درساماندهی زباله شرمنده مردم هستیم

  • کد خبر: 2111104172
  • چاپ
  • انتشار: 12 ارديبهشت 1403 - 13:32

رئیس شورای اسلامی شهر جویبار به خریداری ماشین آلات ناوگان شهری اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی سال کامیونت  ۶ تنی و در روزهای اخیر دو نیسان به ناوگان شهری اضافه شده است و با پیگیری های شهردار مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبارات دولتی جذب شهرداری شده است.

 

به گزارش استناد نیوز، اولین نشست خبری رئیس شورای شهر جویبار در دوره ششم  بعد سه سال از فعالیت این دوره بمناسبت روز ملی شورا با حضور خبرنگاران روز چهارشنبه در ساختمان شورای شهر جویبار برگزار شد .

در این نشست  رئیس شورای اسلامی شهر جویبار ضمن گرامیداشت روز معلم ، کارگر و روز شوراها در ابتدا به تاریخچه شروع فعالیت شورا در کشور اشاره و نهاد شورا را یک مشارکت عمومی در اجرای برنامه های مختلف شهری بیان کردوگفت: بعد وقفه پنج ماهه شهردار جویبار با کسب کامل آرا توسط اعضای شورا انتخاب و امیدواریم انسجام و همدلی اعضای شورای دوره ششم تا پایان ادامه داشته باشد.

علی بذرافشان در ادامه اشاره ای  به کاستی های این دوره فعالیت شورا پرداخت و افزود: اذعان میکنم کم و کاستی هایی وجود داشته و انتظارات شهروندان جویبار برآورده نشده است و امیدواریم در مدت کوتاهی که از عمر این دوره شورا باقی مانده این قصور و کوتاهی ها برطرف شود.

این عضو شورا بودجه پیشنهادی امسال شهرداری را ۲۲۶ میلیارد تومان ذکر کردو اظهار داشت: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که ۸۴ میلیارد تومان آن محقق شده است و در سال گذشته این رقم ۱۵۱ میلیارد تومان بوده که ۸۱ میلیارد آن تحقق یافته است .

وی اضافه کرد: از شروع فعالیت شهردار جویبار معوقات چند ماهه کارکنان شهرداری بطور کامل پرداخت شده است .

بذرافشان به خریداری ماشین آلات ناوگان شهری اشاره کردو گفت: در روزهای پایانی سال کامیونت  ۶ تنی و در روزهای اخیر دو نیسان به ناوگان شهری اضافه شده است و با پیگیری های شهردار مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبارات دولتی جذب شهرداری شده است.

رئیس شورای شهر جویبار در ادامه با اشاره به اینکه در بحث ساماندهی زباله شرمنده مردم هستیم،  خاطر نشان کرد: در حال حاضر جمع آوری زباله به روز شده است و ۱۶۰ باکس زباله در سطح شهر قرار دارد ودر آینده نزدیک برنامه ریزی های خوبی در خصوص تفکیک و پسماند زباله خواهیم داشت.

وی کمبود نیروی خدماتی در شهرداری را مسئله مهم در کاستی های نظافت شهری عنوان و از تقاضای جذب نیرو در این بخش گفت .

بذرافشان در ادامه با بیان اینکه جمع آوری سگ های ولگرددر چندماه گذشته بهتر شده است، افزود: جایگاه نگهداری این سگ ها در محل دپوی زباله باهزینه شهرداری انجام شده است .

وی بیان کرد: متاسفانه برخی مواقع این سگ ها از مناطق دیگر در شهر جویبار رها سازی می شوند.

رئیس شورای شهر جویبار لکه گیری ، نصب تابلوها و نام گداری کوچه ها، ادامه عملیات اجرایی ورودی شهر، نصب تابلوهای ترافیکی   ، رنگ آمیزی جداول را از دیگر اقدامات مهم شهرداری اعلام کرد وافزود: آسفالت محور سرداررسلیمانی، روکش آسفالت و کوچه جهاد کشاورزی نیز در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار