دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مسیر بین المللی شدن\

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مسیر بین المللی شدن

  • کد خبر: 2111103680
  • چاپ
  • انتشار: 15 آبان 1402 - 10:16

تعداد دانشجویان خارجی که امسال برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران جذب شدند به نسبت پارسال ۲برابر شده است که بنا به اظهارنظر مسوولان امر این مساله ناشی از انجام یکسری اقدامات برای ورود جدی تر این دانشگاه در عرصه بین المللی است.

به گزارش استناد نیوز، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران یکی از ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان با حدود نیم قرن فعالیت است از حدودپنج سال قبل با پذیرش دانشجو از کشورهای جهان به مسیر بین المللی شدن وارد شده است و در آنزمان نیز بنا را بر این گذاشت تا این مسیر را با افزایش تعداد دانشجو از کشورهای بیشتر پُربارتر کند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تقویت بین المللی سازی و ارتقاء رتبه جهانی این دانشگاه، از پذیرش بیش از ۱۰۰ دانشجوی خارجی برای تحصیل دررشته‌های پزشکی این دانشگاه خبرداد.

دکتر محسن رمضانی گفت: دانشجویان خارجی ورودی جدید، از کشور‌های پاکستان، هندوستان و عراق در دانشگاه علوم پزشکی مازندران پذیرش شدند.

دکتر رمضانی افزود: برنامه استقبال و نامنویسی دانشجویان خارجی به منظور تحصیل در رشته‌های پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) انجام شد و دانشجویان به صورت رسمی تحصیل خود را برای دوره پاییز آغاز کردند.

یاد آور می شود؛ پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سال ۱۴۰۰ آغاز شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار