۵۰۰ روستا به عنوان پایلوت طرح های اقتصادی هدف گذاری شده است/هدف دولت سیزدهم ثروت گذاری در روستاها است\

۵۰۰ روستا به عنوان پایلوت طرح های اقتصادی هدف گذاری شده است/هدف دولت سیزدهم ثروت گذاری در روستاها است

  • کد خبر: 2111103024
  • چاپ
  • انتشار: 12 اسفند 1401 - 17:51

استاندار مازندران به اجرای طرح ها در روستاها اشاره ای کرد و گفت: ۵۰۰ روستا به عنوان پایلوت طرح های اقتصادی در سطح استان هدف گذاری شده است.

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور در جلسه مشکلات مردمی که در روستاي آل دره بندپی شرقی برگزار شد یکی از هدف های سفر به شهرستان ها را دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها برای بیان مشکلات آنان اعلام کرد .

وی با اعلام اینکه در طول چهل و چهار سال انقلاب ایران اسلامی خدمات ارزشمندی به روستاها ارائه شده است، گفت: اما همچنان شاهد کم و کاستی ها در سطح روستاها هستیم بنابراین همه مدیران دستگاه های اجرایی باید با سرعت نسبت به حل مسائل روستائیان اقدام کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه روستا باید به مرکز تلاش، جهاد و تولید تبدیل شود، افزود: هدف دولت سیزدهم ایجاد ثروت در روستاها است. شأنیت روستائیان در اداره امور زندگی‌شان باید حفظ شود تا  بتوانند در مقابل خانواده و افراد جامعه،  عزت مندانه زندگی کنند.

حسینی پور با اعلام اینکه بعد از پیروزی انقلاب روستاها متحول شد اما جوانان به دلیل نداشتن شغل مناسب از روستا به شهرها مهاجرت کردند، گفت: برای بازگشت جوانان به روستاها باید تلاش کنیم تا شاهد بازگشت جمعیت در روستاها باشیم.

وی با اعلام اینکه باید روزنه امید را در جوانان ایجاد و ناامیدی را از بین ببریم ، افزود: در روستاها اقدامات باید هدفگذاری شود . تاکنون ۵۰۰ روستا به عنوان پایلوت طرح های اقتصادی هدفگذاری شده است .

استاندار مازندران با تاکید براینکه روستا ها می تواند منشا تولید ثروت باشد، گفت: به جوانانی که بتوانند در روستاها شغل ایجاد کنند و به تولید آن روستا کمک کنند ، تسهیلاتی ارائه می شود.

حسینی پور در پایان با اشاره به اینکه عدم همکاری مسئولین با مردم خط قرمز بنده است، گفت: سیاست کلی دولت و کشور حل مشکلات مردم است چرا که در جنگ اقتصادی به سر می بریم بنابراین با تصمیم گیری انقلابی می توانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار