موقعیت و آینده ساری رو به پیشرفت است /روابط تجاری بین ساری و مونته سیلوانا برقرار می شود\
  • شهردار مونته سیلوانو ایتالیا:

موقعیت و آینده ساری رو به پیشرفت است /روابط تجاری بین ساری و مونته سیلوانا برقرار می شود

  • کد خبر: 2178
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 10:14

فانچسکو مورانیو شهردار شهر مونته سیلوانا ایتالیا در نشستی صمیمی با شهردار و اعضای شورای شهر ساری، ایجاد این رابطه را منشاء اتفاقات خوبی دانست که می تواند مسیر پیشرفت را هموار نماید

به گزارش پایگاه خبری استناد، مورانیو با تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل میزبانی خوب و اطلاعات جامع و کاملی که درباره شهر ساری و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری آن در این مدت کوتاه دادند، ابراز امیدواری کرد برقراری این رابطه باعث سرعت گرفتن مسیر رو به جلوی این دو شهر گردد.

شهردار مونته سیلوانا ایتالیا، سفر و دیداربا شهردار ساری و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به فال نیک  گرفت و گفت: امضاء تفاهم ‌نامه‌ای که در نشست شب قبل صورت گرفت، راهکار مناسبی برای آینده دو شهر ساری و مونه سیلوانا ترسیم خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به مسائل سیاسی بوجود آمده در سال های اخیر که موجب فاصله ایران و ایتالیا از هم شد، تاکید کرد با حل شدن این مسائل راه برای روابط بهتر باز شده است و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های مشترک بین دو شهر ساری و سیلوانا به خوبی شکل گیرد و نقطه نظرات مشترک دو شهر به پیشرفت مردم هر دو شهر آن کمک کند.

مورانیو با  اشاره به برخورداری فرهنگ غنی دو کشور ایتالیا و ایران ، گفت:  درشهر شما ظرفیت‌های  خدادای از قبیل  جنگل، دریا، کوه، انرژی و ... وجود دارد، لذا بستر مناسب‌ تری نسبت به شهر مونته سیلوانا دارد.

شهردار مونته سیلوانا با اشاره به وجود دانشگاه‌های متعدد در ساری و همکاری بخش‌های خصوصی به‌عنوان حامیان اجرای پروژه‌ها گفت: این فرصت مناسبی خواهد بود تا ایتالیا به‌عنوان کشوری صنعتی جهان در بخش‌های مختلف تجربیات خود را در اختیار شهرداری ساری قرار دهد.

وی همچنین به پروژه های در دست ساخت شهر ساری اشاره و از خط فکری شهرداری ساری تقدیر کرد و آن ها را یاد آور مسیر پیشرفت اروپا در سال های گذشته دانست و پشتکار و آینده نگری دولتمردان ایران را نقطه قوتی برای ایران برشمرد.

مورانیو در پایان خواستار تسریع در فراهم نمودن بستر های ورود سرمایه گذاران ایتالیایی به مازندران و شهرستان ساری شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار