اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران نمونه ای درخشان از مدیریت جهادی در شرایط سخت\

اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران نمونه ای درخشان از مدیریت جهادی در شرایط سخت

  • کد خبر: 2111103062
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1402 - 13:35

آمار و اطلاعات موجود نشان از ثبت عملکرد موفق اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران در سالی که گذشت و رشد شاخص ها در حوزه های مختلف دارد.

به گزارش استناد نیوز، تحریم های ظالمانه، افزایش نرخ ارز، افزایش تورم، مشکلات و محدودیت های تجاری و... در سال 1401 شرایط سختی را ایجاد نمود که بخش های مختلف جامعه و بخصوص کارفرمایان و کارگران را تحت تاثیر قرار داد.
در شرایط جنگ اقتصادی تنها راه گذر موفقیت آمیز از این وضعیت، وجود نگاه جهادی و انقلابی در مجموعه مدیریتی کشور می باشد، نگاهی که طی سال گذشته در اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران به درستی ایجاد شده است.
حسن فلاح که خود از مبارزان جبهه حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی بود با درک درست از وضعیت موجود بار دیگر با تبیین شرایط جنگ اقتصادی در تامین اجتماعی استان مازندران با تلاش مضاعف و مجاهدت مجموعه همکاران، موفق به ثبت عملکردی مطلوب در حوزه های مختلف تامین اجتماعی گردید.
تامین اجتماعی مازندران در سالی که گذشته ضمن انجام کلیه تعهدات خود نسبت به بیمه پردازان، مستمری بگیران و کارفرمایان با اجرای برنامه ها و سفرهای فرهنگی گامی موثر در ایجاد آرامش و رضایت بازنشستگان برداشت.
تمرکز بر گسترش بیمه های اختیاری و آگاه سازی نسبت به مزایای این نوع بیمه ها موجب رشد مناسب در این حوزه بخصوص بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویان گردید، تا جایی که به کسب رتبه های برتر در کشور نیز منجر شد.
بازرسی های دقیق، پیگیری مستمر مطالبات، آگاهی بخشی و راهنمایی کارفرمایان و رفع مشکلات آن ها موجب شد تا ضمن افزایش وصولی، مشکلات کارگران و کارفرمایان به حداقل رسیده و ثبت شکایات نیز با کاهش معنا داری همراه شد.
اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران نشان داد در شرایط سخت تحریمی نیز می توان با تفکر انقلابی و عمل جهادی به سر منزل مقصود رسید، این موفقیت مستلزم تلاش مجدانه و تعطیلی ناپذیر است که در سال 1401 بارها و بارها حتی در روزهای تعطیلی رسمی نیز در تامین اجتماعی مازندران شاهد آن بودیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار