رتبه برتر اداره کل تأمین اجتماعی مازندران در جلب رضایتمندی مشتریان / رضایت ذینفعان یک اصل اساسی است\
  • مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران خبر داد؛

رتبه برتر اداره کل تأمین اجتماعی مازندران در جلب رضایتمندی مشتریان / رضایت ذینفعان یک اصل اساسی است

  • کد خبر: 2111102781
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1401 - 09:23

حسن فلاح، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران جلب رضایتمندی مشتریان را یک اصل مهم و اساسی در این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش استناد نیوز، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در این استان بیش از 60 درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: خدمت رسانی صادقانه و اصولی و جلب رضایتمندی جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و لازم است این رضایتمندی از طریق معیارهای دقیقی مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با اشاره به کارکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سازمان تامین اجتماعی، ادامه داد: crm سازمان را از دید مشتری می بیند و از همین رو با شناخت فرصت ها و تهدیدهای موجود، اطلاعات مفیدی در اختیار مجموعه مدیریتی در جهت پیشبرد اهداف عالی سازمان قرار می دهد.

حسن فلاح به نتایج نظرسنجی سازمان تامین اجتماعی از 15 هزار مراجعه کننده شعب سراسر کشور در این خصوص اشاره کرد و گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران موفق شد با جلب 89 درصدی رضایتمندی مشتریان رتبه سوم کشور را کسب نماید درحالی که میانگین کشوری سطح رضایتمندی 80 درصد برآورد شده است.

وی درپایان با اعلام اینکه جلب رضایتمندی ذینفعان برای اداره کل تامین اجتماعی مازندران یک اصل اساسی است، افزود: هرچند آمارها نشان از رشد مناسب و موفقیت اداره کل و شعب تامین اجتماعی استان مازندران در این حوزه مهم بخصوص در سال 1401 دارد اما به این میزان هم راضی نبوده و همراه با همه همکاران زحمت کش در سطح استان تلاش خواهیم کرد تا با آسیب شناسی دقیق و تحلیل داده های نظرسنجی، هرچه بیشتر سطح رضایتمندی را به عدد ایده آل نزدیک نماییم.



telegramestenadnews

نظر دادن

dba

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار