دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای سلامت اقلام وارداتی خواستار همکاری بندر امیرآباد شد\

دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای سلامت اقلام وارداتی خواستار همکاری بندر امیرآباد شد

  • کد خبر: 2111102296
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1401 - 14:15

همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بندر امیرآباد برای سلامت اقلام وارداتی ضروری است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار توسعه همکاری این دانشگاه و بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص سلامت اقلام وارداتی شد.
دکتر فرهاد غلامی و هیات همراه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر در دیدار و گفتگو با مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر خواستار عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر و شرکت‌های وارد کننده در زمینه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص سلامت اقلام وارداتی شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: شرکت‌های وارد کننده نهاده‌ها باید سیلو‌های محل نگهداری مواد وارداتی را در خصوص قابلیت مصرف دامی یا انسانی مشخص کنند و ما آمادگی داریم تا در خصوص تفکیک محل‌های نگهداری نهاده‌های سفارش داده شده و همچنین در مورد نمونه گیری‌های کیفیت سلامت محصولات وارداتی همکاری کنیم.
مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با استقبال از پیشنهاد همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه‌های مختلف، آمادگی جهت عقد این تفاهم نامه را اعلام کرد و گفت: هر حساسیتی دارید ما ده برابر داریم و ما اجازه نمی‌دهیم جایی که گندم قرار می‌گیرد خوراک دام بگذارند و دانشگاه در این زمینه می‌تواند به ما در زمینه نظارتی و احتیاطی کمک کند و ایده‌های خود را جهت ارتقاء در این خصوص به ما بدهد.
محمدعلی سعیدی پور با بیان این که بندر امیرآباد کمترین گزارش کالا‌های فاسد شده را در سطح بنادر کشور دارد بیان کرد: تمام کار‌های تحقیقاتی را به دانشگاه‌ها می‌دهیم و در حال حاضر با سه دانشگاه تفاهم نامه منعقد کردیم.
مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با بیان این که بندر امیرآباد جوانترین بندر کشور است افزود: امیر آباد بزرگترین پروژه بندری کشور و تنها بندر شمالی متصل به ریل است که ۲۵ کیلومتر فقط در داخل بندر روروی ریلی دارد و قطار با بار در کشتی سوار می‌شود و پس از حمل بار مستقیم روی شبکه ریلی می‌رود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار