جبهه مقاومت نماد وحدت میان مسلمانان است/ قهرمانی قدرتمندانه نساجی موجب نشاط اجتماعی شد\
  • استاندار مازندران؛

جبهه مقاومت نماد وحدت میان مسلمانان است/ قهرمانی قدرتمندانه نساجی موجب نشاط اجتماعی شد

  • کد خبر: 2111102011
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1401 - 15:12

استاندار مازندران با تاکید بر این که جبهه مقاومت نگاه عمیق امام راحل (ره) برای روز قدس بوده است، گفت : جبهه مقاومت نماد وحدت میان مسلمانان برای حمایت از فلسطین است .

 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز جمعه در مراسم روز قدس که در مصلی قائمشهر برگزار شد، افزود: بررسی تاریخ تحولات اسلام به ما نشان می دهد که ماجرای ملت فلسطین در صدر مسائل جهان قرار دارد. ملتی که ده ها سال صرفا برای رسیدن به حق خود که سرزمین فلسطین بوده در مقابل وحشی ترین  و خبیث ترین تروریست جهان مقاومت می کند و این مساله نشان می دهد که موضوع فلسطین باید در صدر سیاست های اسلام و دولت های اسلامی قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه روز قدس به برکت ذهن بیدار حضرت امام راحل ( ره) تحقق پیدا کرده که باعث شد تا ماجرای فلسطین از ذهن ها بیرون کشیده نشود، گفت: یکی از مهم ترین آثار جمهوری اسلامی ایران که بعد از پیروزی انقلاب  در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که بنام روز قدس نامگذاری شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه تحولات فلسطین طی 70 سال گذشته نشان می دهد که رژیم صهیونیستی موفق نشده است تا روند تثبیت خود را به سرانجام برسانند، افزود: رژیم صهیونیستی در تثبیت خود دست به حکومت نامشروع در سرزمین فلسطین زده است و تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.

وی با اعلام ینکه برای رسیدن به پیش بینی مقام معظم رهبری باید چند موضوع مورد بررسی قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه امروز مقاومت در فلسطین به صورت فراسازمانی و خودجوش در حال حرکت است بنابراین در هیچ کدام از عملیات های اخیری که سربازان رژیم صهیونیستی به درک واصل شده اند، ردپای هیچ سازمان و نهاد فلسطینی دیده نمی شود. چرا که امروزه رژیم صهیونیستی با میلیون ها فلسطینی سرو کار دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حکام مرتجع منطقه برخلاف ارده ملت های مسلمان به دنبال عادی سازی در رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، افزود:آنان نباید سرنوشت خود را به باطل گره بزنند و بهتر است که در این باتلاق رژیم صهیونیست غرق نشوند.

حسینی پور با بیان اینکه در تجربه 70 سال گذشته و تلاشهای که آمریکا برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیست با کشور منطقه به عمل آورد ، هیچ وقت موفق نشده است، بیان کرد: نقش منحصر به فرد ایران به محوریت جمهوری اسلامی در منطقه این اجازه را به آنان نداد تا عادی سازی روابط اتفاق بیافتد. آمریکایی ها در طول پنج سال اخیر با یک حرکت نمایشی تمام تلاش خود را به کارگیری کرده بودند تا به ظاهر روابط عادی خود با رژیم صهیونیست را نشان دهند اما آنان نمی دانند که برقراری رابطه با رژیم خط قرمز جهان است.

وی با اشاره به بیداری ملت در طول جبهه مقاومت توسط سردار دلها که بزرگترین فرمانده جهان در تاریخ معاصر است اشاره ای کرد و گفت که اگر امروز ما شاهد ایجاد جبهه مقاومت در کانون اصلی جهان اسلام هستیم، به دلیل جبهه مقاومت است.

استاندار مازندران ادامه داد: مردم فلسطین با تمام توان و انرژی ای که در طی سال ها از جبهه مقاومت دریافت کردند امروز به نقطه ای رسیده اند که در منطقه غزه که سال های سال در محاصره صد در صدی رژیم صهیونیستی بوده اما با درایت سردار دل ها و تدابیر این فرمانده تجهیزات موشکی در داخل مرز غزه توسط جوانان انقلابی ساخته می شود.

حسینی پور با تاکید براینکه جبهه مقاومت نگاه عمیق امام راحل (ره) برای روز قدس بوده است، گفت: اگر چه این نماد باعث وحدت میان مسلمانان برای حمایت از فلسطین شده است اما در کنار این نماد گروه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران هم در تمام کشورها ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از کابوس های رژیم صهیونیست جبهه مقاومت است که توسط سردار دلها طراحی شده است، گفت: امروزه جبهه مقاومت در منطقه به گونه ای شکل گرفته که اگر جریانی بخواهد در منطقه به اسلام آسیبی وارد کند، این جریان در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد.

حسینی پور با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس با زبان روزه یک حرکت الهی است، افزود: همه مسلمانان امروز با زبان روزه آمده اند و در این روز نه تنها دل شهدا بلکه دل مردم فلسطین که 70 سال در سخت ترین شرایط هم بوده اند را شاد کرده اید.

وی راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت میان مسلمانان اعلام کرد و گفت که موضوع فلسطین یک شاخص عینی و وحدت برای همه مسلمانان است و هر چه این اتحاد و انسجام بیشتر شود ماجرای فلسطین هم به بهترین نحو مدیریت خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حضور مردم در نماز آخرین جمعه ماه رمضان به شدت رژیم آدم کش را نگران کرده است، گفت: بیداری جهان اسلام و حوادث و اتفاقاتی که در طی سال های اخیر در جهان اسلام افتاده است خواب را از چشمان رژیم صهیونیست گرفته است .

حسینی پور با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین از سالهای قبل بیشتر و همه گیر تر شده است، افزود: همه گیری مقاومت فلسطین وحشت را در دل تمام نظامیان و افسران ارشد رژیم صهیونیست انداخته است .

وی با بیان اینکه حمایت قاطع از مردم فلسطین سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فلسطین به آغوش دنیای اسلام بازخواهد گشت .

استاندار مازندران در پایان به پیروزی غیرتمندانه تیم نساجی مازندران در جام حذفی اشاره ای کرد و گفت: امیدوار هستیم که این پیروزی بزرگ که باعث خوشحالی مردم مازندران شد در دیگر عرصه های امورات معیشتی، اقتصادی هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم و پیروزی های اجتماعی خوبی را رقم بزنیم.

راهپیمایی روز قدس قائمشهر  با حضور مسئولین، احاد مختلف مردم از حسینیه عاشقان ثارالله تا مصلی این شهرستان برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار