اخبار سیاسی\
لازمه موفقیت همراهی، همدلی و رفتن به سمت رفع نیازهای مردم است

رئیس جمهور منتخب گفت: لازمه موفقیت همراهی، همدلی و رفتن به سمت رفع نیازهای مردم است و ما با وحدت می توانیم موفق شویم، من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم.

کشف استعداد معلولین باید یکی از کارهای مهم بهزیستی باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیاری از معلولین استعدادهایی دارند، گفت : آنان هنرنمایی‌هایی انجام می‌دهند که افراد سالم نمی‌توانند انجامشان دهد، همین کشف استعداد معلولین و افراد دیگر خودش یکی از کارهای مهم بهزیستی باید باشد.

خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) در پیر تکیه موسی کالا / تکیه ای با بیش از ۴۰ سال قدمت و معجزه هایی که به چشم دیده شد

پیرتکیه موسی کالای سیمرغ از تکایای قدیمی این روستا است که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد، عاشقان امام حسین (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا با حضور در این تکیه ارادات خود را به ثالار شهیدان به نمایش می گذارند.

شور حسینی در بین جوانان غوغا می کند/ اعزام ۵۰ مبلغ از قم به قائمشهر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر از حضور پرشور و‌ چشمگیر جوانان و‌ کودکان در مجالس عزاداری امام حسین (ع)خبر داد و گفت: شعار امسال هیات های مذهبی در سراسر کشور با عنوان آزادگان عالم در خیمه حسینند،بوده است .

پیشگامی اوقاف قائمشهر در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر درباره اقدامات این اداره در ایام ماه محرم‌ خبر داد و گفت که برپایی مجالس عزا برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راستای زنده نگه داشتن این مکتب در تکایا و بقاع متبرکه این شهرستان در حال برگزاری است.

ماه رشادت و مقاومت آمد/ قائمشهر به احترام امام حسین (ع) سیاه پوش شد

 امام حسین (ع ) و يارانش در ماه محرم با ایستادگی و مقاومت در مقابل سپاه میلیونی یزید ایستادگی کردند تا اسلام زنده بماند و مردم قائمشهر هم به احترام پرچمداران اسلام در ماه محرم سیاه پوش شدند.

در مازندان ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان ساخته شد

استاندار مازندران با اعلام اینکه در این استان ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با ۶۵۹ کلاس درس و زیربنایی به متراژ ۱۰۷ هزار و ۹۳۲ متر مربع ساخته شد،  گفت که این تعداد مدارس در دولت شهید رئیسی و  با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه همگان است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شرط وظیفه‌شناسی روحانیت زمان‌شناسی و معرفت دینی است گفت: وظیفه امروز همه ما تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح است کسی که شعائر انقلاب را بشناسد و باور داشته باشد است‌.

حضور پرشور مازندرانی ها در شعب اخذ رای

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم از نخستین ساعت برگزاری انتخابات حضور پرشور و فعالی در شعب اخذ رای دارند. گفت: پیش‌بینی می‌شود شاهد مشارکت بالای آن‌ها باشیم.

خدمات ارزنده شهرداری قائمشهر در راستای سیل سوادکوه

به‌دنبال وقوع سیلاب در شهرستان سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت؛شهرداری قائمشهر با ارسال به موقع تجهیزات پای کار آمد تا روندسرعت  خدمت رسانی به گروه های امدادی را افزایش دهد.

امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در شهرستان سوادکوه

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در مناطق سیل زده شهرستان سوادکوه خبرداد. 

سنگ تمام سنگتابی ها در برگزاری جشن غدیر

روستای سنگتاب از توابع بخش تالارپی سیمرغ برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر سنگ تمام گذاشت و در پایان مراسم با اهدای جوایز از دختران و پسران تجلیل به عمل آمد .

جریان غدیر خم و احیای آن بسیار مهم است/از ویژگی های ولی فقیه دشمن شناسی و دوست شناسی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه فراست، دشمن شناسی و دوست شناسی از ویژگی های ولایت فقیه بوده است ، گفت: این ویژگی ها زمینه ساز ولایت و امامت مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام راحل (ره) بوده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اتخاذ شده است

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اتخاذ شده است. 

سیل در اَنِند سوادکوه خسارت به بار آورد

بخشدار بخش مرکزی سوادکوه گفت سیل به خانه‌ای در اَنِند خسارت و راه وسط روستا را تخریب کرد و در حال حرکت به پایین دست است .

یاور حمیدی به عنوان شهردار جدید زیراب معارفه شد

یاور حمیدی که به عنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر زیراب بود منتخب شورای دوره ششم به عنوان شهردار معارفه شد .

صفحه1 از49

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار