در بیمارستان های قائمشهر کمبود اکسیژن نداریم / آمار بستری های کرونایی در قائمشهر\
  • دکتر محمد گران خبر داد؛

در بیمارستان های قائمشهر کمبود اکسیژن نداریم / آمار بستری های کرونایی در قائمشهر

  • کد خبر: 2111101392
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1400 - 17:18

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر گفت: طی هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و با کمک خیرین در حال حاضر، بیمارستان های رازی و ولیعصر با کمبود اکسیژن مواجه نیستند.

دکتر محمد گران روز جمعه مورخ 29 مرداد 1400 در گفتگو با خبرنگار استناد نیوز ضمن اشاره به مطلب فوق، افزود: تعداد ۶۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان های رازی و ولیعصر به عنوان مراکز اصلی بستری بیماران کرونایی شهرستان اضافه شده است.

رئیس شبکه بهداشت قائمشهر در توضیح روند بستری های کرونایی در این شهرستان، گفت: از چند روز گذشته شاهد روند کاهشی تعداد بستری ها هستیم به طوری که در ابتدای هفته 405 بیمار در 2 بیمارستان  این شهرستان بستری بودند. این آمار در روز سه شنبه به 343 نفر کاهش یافت.

وی افزود: این روند در روزهای پایانی هفته نیز ادامه یافت و امروز 171 بیمار کرونایی در بیمارستان رازی و 143 بیمار در بیمارستان ولیعصر و مجموعا 314 نفر در قائمشهر بستری و مراقبت های بیمارستانی دریافت می کنند.

دکتر گران با اعلام اینکه روز گذشته تعداد ترخیص بیماران کرونایی با بستری برابر بوده است و همچنان در وضعیت سختی قرار داریم، گفت: امیدواریم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و با تداوم کاهش بستری بیماران کرونایی طی روزهای آینده، بتوانیم از وضعیت قرمز خارج شویم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار