خطاب به بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود: به عمل کار برآید به سخندانی نیست!\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

خطاب به بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود: به عمل کار برآید به سخندانی نیست!

  • کد خبر: 2111101382
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1400 - 15:06

در روزهایی که کرونا در استان مازندران بی داد می کند، قطع آب و برق نیز نفس مردم را بریده است، مردم بجای شعار و نطق های طوفانی! از مسئولین و نمایندگان خود در مجلس انتظار عمل دارند، مردم از شعار خسته شده اند.

به گزارش استناد نیوز، طبق آمار بیش از یک دهم فوتی های کرونایی کشور مازندرانی هستند، بیمارستان ها تخت خالی برای پذیرش بیماران کرونایی و سایر بیماران ندارند و حتی راهروها نیز مملو از بیماران نیازمند مراقبت می باشند، تعداد بسیاری از بیماران مجبور هستند در خانه بستری و مراحل درمان خود را طی نمایند و... در این اوضاع اسفناک اما قطع برق نیز نفس مردم را به شماره انداخته است.

در این شرایط مسئولین همچنان خوب حرف می زنند و خوب قول می دهند اما در مقام عمل کمتر اثری از آن ها دیده ایم.

علی بابایی کارنامی در طی بیش از یکسالی که به عنوان نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی حضور دارد، نطق های زیبایی انجام داد و وعده های شیرینی را بیان داشت، از قول اتمام فوری کارخانه زباله سوز و حل مشکلات دیرینه مردم چهاردانگه تا قول اختصاص بودجه برای حل مشکل جاده های پرخطر ساری و ساخت بیمارستان در ساری و میاندورود.

بابایی کارنامی در مقام سخن جزو نمایندگان فعال مجلس بوده است اما در عمل شاهد تحقق وعده ها و اتفاقات خوش آیندی در استان مازندران و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نبوده ایم، زمانی که رسانه ها همگام با مردم از تخلفات تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی در خردادماه و تجمعات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز نگرانی می کردند و نسبت به آغاز پیک پنجم کرونا هشدار می دادند، نماینده ساری و میاندورود به عنوان عضو هیات نظارت بر انتخابات سکوت کرد.

زمانی که مردم و رسانه ها یکصدا خواهان بستن کامل جاده های منتهی به مازندران بودند، نمایندگان استان مازندران سکوت کرده و پیگیری عملی در خصوص این خواسته مردم انجام نشد، نطق دیروز علی بابایی کارنامی در مجلس نوش دارویی بود بعد از مرگ سهراب! شما به عنوان نماینده مازندران چه اقدامی انجام دادید که امروز انتظار دارید نمایندگانی دیگر از مجلس به وضعیت مازندران رسیدگی کنند؟! نگرانی برای قطع برق بعد از دو ماه و در اواخر مرداد نیز از همین جنس است!

شاید مهمترین اقدام عملی علی بابایی کارنامی که به نظر می رسد تا کنون منجر به نتیجه شده باشد، دفاع جانانه و تمام قد از طرح جنجالی صیانت از فضای مجازی بوده که عدم شفافیت در آن، زندگی و معیشت مردم زیادی را با استرس و مخاطره همراه ساخته است.

امیدواریم در مدت باقی مانده از مجلس یازدهم، نمایندگان محترم از سخن کاسته و به عمل بیافزایند که در غیر اینصورت فرصت خدمت برایشان تکرار نخواهد شد!

خداوند در آیه 2 سوره مبارکه صف مب فرماید: یا ایّها الّذینَ آمَنوا لِمَ تَقولونَ ما لا تَفعَلون . ای کسانی که ایمان آورده اید چرا می گویید آنچه را که انجام نمی دهید؟



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار