علی بابایی کارنامی فرصتی برای توسعه مازندران\
  • سامان سوهانیان، مدیرمسئول استناد نیوز؛

علی بابایی کارنامی فرصتی برای توسعه مازندران

  • کد خبر: 2111104394
  • چاپ
  • انتشار: 01 مرداد 1403 - 09:59

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یکی از سرمایه ها و فرصت های بزرگ استان برای توسعه به حساب می آید که با انتخاب به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم می تواند فصل جدیدی را برای توسعه استان بگشاید.

سامان سوهانیان، مدیرمسئول استناد نیوز - کمیسیون اجتماعی از جمله مهمترین و پرتقاضا ترین کمیسیون های تحصصی مجلس است که در زمینه های امور اداری و استخدامی، کار، اشتغال، روابط کار و تعاون و... به وضع قوانین و نظارت می پردازد که با توجه به شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری مطابق با شرایط کشور و نیاز به جهش در زمینه تولید با مشارکت مردم و برون رفت از وضعیت موجود و بهبود وضعیت معیشتی کارگران به عنوان قشر مولد جامعه و بهبود کیفیت زندگی قشر بزرگی از جامعه  بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود از معدود مسئولین و نمایندگانی است که پله های ترقی را یک به یک طی نمود، از کارگری تا ریاست کمیسیون مهم اجتماعی در پنجمین سال نمایندگی مجلس، کسی که درد و رنج کارگران را با پوست و استخوان چشیده و برای لحظه های زندگی این قشر موثر جامعه برنامه دارد و در چهار سال گذشته نیز بارها تریبون مجلس را به صدای فریاد حق طلبانه کارگران و بازنشستگان تبدیل نمود.

علی بابایی کارنامی اکنون در کسوت ریاست کمیسون اجتماعی امکان فراهم نمودن فرصت های سرمایه گذاری صنایع بزرگ از طریق شستا و شرکت های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی را در استان مازندران و ایجاد زمینه های اشتغال پایدار جوانان را دارد، کاری که بهتر از هر کسی از قدرت چانه زنی بالا و روحیه خسته گی ناپذیر نماینده ساری و میاندورود بر می آید.

ریاست یک مازندرانی بر کمیسیون اجتماعی فرصتی برای توسعه این استان می باشد، توسعه ای که طی سالیان طولانی از آن محروم مانده ایم و اکنون فصل شکوفایی فرا رسیده است، شکوفایی که یکی از اضلاع آن را علی بابایی کارنامی پایه گذاری خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار