کاندیدایی که پروژه های عمرانی قائمشهر را به نام خود زد! / مردم عملکرد ضعیف شورای چهارم را از یاد نخواهند برد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

کاندیدایی که پروژه های عمرانی قائمشهر را به نام خود زد! / مردم عملکرد ضعیف شورای چهارم را از یاد نخواهند برد

  • کد خبر: 2111101201
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1400 - 19:14

این روزها تب و تاب انتخابات شورای شهر در قائمشهر داغ است و کاندیداها در تلاش هستند تا به هر روشی که شده نظر مردم را به خود جلب نمایند، از سر دادن وعده ها و شعارهای غیر قابل اجرا تا مصادره تمام اقدامات صورت گرفته در ادوار مختلف شورای شهر به نام خود!

به گزارش استناد نیوز، درحالی که انتقادهای زیادی به عملکرد دوره چهارم شورای شهر قائمشهر وارد است و دقیقا به همین دلیل نیز اغلب منتخبین این شورا در انتخابات گذشته با شکست سختی از جانب مردم مواجه شدند، میل به قدرت در پارلمان شهری موجب شده است تا شاهد تبلیغات عجیب و غیر واقعی برخی از اعضای شورای دوره چهارم قائمشهر دراین روزها باشیم.

یکی از این کاندیداها که این روزها با شعار «تداوم خدمت» مشغول فعالیت و بعضا تبلیغات غیر قانونی با تخریب سیمای شهر می باشد، رئیس شورای شهر گذشته است که در تبلیغات خود از پروژه هایی به عنوان عملکرد مثبت خود نام می برد که با واقعیت ماجرا فاصله بسیار دارد.

مهدی (حامد) ابراهیمی درحالی پروژه پل سواره شهید عباس پور را به نام خود مصادره کرده است که علیرغم تمام ایراداتی که به اجرای پروژه وارد بود، تنها به دلایل تبلیغاتی در ماه های پایانی شورای چهارم در سال 95 کلنگ زنی شد و اجرای آن با تحمیل هزینه های دوچندان به بیت المال در زمستان سال 97 به بهره برداری رسید.

دیگر پروژه ای که این کاندیدا در تبلیغات خود از آن نام می برد، پروژه روگذر میدان جانبازان می باشد که اتفاقا این پروژه نیز به اذعان کارشناسان از پروژه های غیر کارشناسی و ضعیف قائمشهر می باشد که بدون در نظر گرفتن بسیاری از موارد به صورت یکطرفه اجرا و علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن اقتصاد منطقه، بر بار ترافیکی مسیر ساری به قائمشهر و میدان امام افزود. نکته جالب اینکه این پروژه نیز در شورای دوره چهارم به بهره برداری نرسید!

 ابراهیمی از زیرگذرهایی به عنوان پروژه های موفق خود نام می برد که پس از هر بارندگی به آبندان تبدیل می شوند و هنگام ساخت هیچ تدبیری برای این موضوع در نظر گرفته نشد، با علم به اینکه محل پروژه ها یکی از پر باران ترین مناطق کشور است.

این عضو سابق شورای شهر قائمشهر درحالی از پروژه های بزرگ و ناکام دوره عضویت خود در شورا، مانند پروژه نگین شمال نامی نمی برد که به مانند استخوانی در گلوی شهر، شهروندان را آزرده خاطر کرده است، همچنین نیاز است اعضای شورای شهر دوره چهارم نسبت به قراردادهای پروژه «چهاردروازه» که هزینه های هنگفتی را به شهر تحمیل کرد و به دلایل فنی قابلیت اجرا نداشت، پاسخگوی افکار عمومی باشند.

در پایان نمی توان از عملکرد شورای چهارم حرف زد اما از انفعال این شورا نسبت به حوزه های محیط زیستی، مبحث مهم پسماند شهری و عفونی و وعده های به عمل نپیوسته در خصوص حاشیه روزخانه سیاه رود سخن به میان نیاورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار