عابدین نقیبی؛ نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه شهرداری ساری است که باید ساماندهی شود\

عابدین نقیبی؛ نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه شهرداری ساری است که باید ساماندهی شود

  • کد خبر: 2111101158
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1400 - 13:11

شهرداری ساری دارای سرمایه های انسانی بسیار توانمندی است که در صورت ساماندهی این نیروها و استفاده بهینه از این ظرفیت می توان بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت شهری را مرتفع نمود.

مهندس عابدین نقیبی در گفتگو با استناد نیوز، ضمن اشاره به اهمیت سرمایه های انسانی برای توسعه شهری، گفت: بزرگترین مزیت رقابتی برای کشورها برخورداری از نیروی انسانی توانمند است که این موضوع را می توان در محدوده شهرها و سازمان ها نیز صادق دانست.

وی افزود: شهر، سازمان و نهادی با وجود تمام سرمایه های مادی اگر از نیروی انسانی توانمند برخوردار نباشد، قطعا نخواهد توانست از ظرفیت های موجود به نحو شایسته ای در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف استفاده نماید و سرمایه ها در چنین شرایطی به هدر خواهند رفت.

عابدین نقیبی با اشاره به نیروی کار و سرمایه انسانی موجود در شهرداری ساری، ادامه داد: شهر ساری از سرمایه های انسانی بزرگی برخوردار است که در کشور مسئولیت های بسیار مهمی را بر عهده دارند و بسیاری از این سرمایه ها روزی کار خود را در همین شهر و شهرداری ساری آغاز نمودند.

این فعال اجتماعی و اقتصادی شهر ساری افزود: هم اکنون نیز در شهرداری ساری نیروهای بسیار توانمندی مشغول فعالیت هستند که هرکدام توانایی انجام مسئولیت ها به نحو احسن در رده های بالای مدیریتی و حتی اداره شهرهای مختلف استان مازندران را دارند.

عابدین نقیبی در ادامه، گفت: مشکلی که در شهرداری ساری وجود دارد عدم ساماندهی این سرمایه های انسانی به منظور بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توانایی آن ها در جهت هم افزایی برای رفع مشکلات شهر و خدمت رسانی به شهروندان مرکز استان مازندران می باشد.

وی در پایان این مصاحبه ایجاد فضای همدلی در مجموعه مدیریت شهری، استفاده از تمام نیروهای شهرداری در جایگاه واقعی و تخصصی خود و همچنین ایجاد مجموعه های مورد نیاز شهرداری با استفاده از نیروی کار موجود به منظور رفع نیازهای شهری و کسب درآمد پایدار برای شهرداری را از جمله موضوعات مهمی عنوان کرد که در عمل کمتر به آنها توجه شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار