3 طرح عمرانی و خدماتی در قائمشهر به بهره برداری رسید\
  • به مناسبت هفته دولت؛

3 طرح عمرانی و خدماتی در قائمشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100354
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1399 - 14:24

در دومین روز از هفته دولت و در روز دوشنبه با حضور مسئولین شهرستانی 3 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز ؛ فرماندار قائمشهر هم در مراسم افتتاح ۲ جایگاه سوخت گفت : جایگاه سوخت شهر ارطه در فضایی به مساحت یکهزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این میزان اعتبار یک میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی بوده است.

یحیی یوسف پوربا اعلام اینکه برای احداث این جایگاه ۲ سکو با چهار نازل سوختگیری نصب شده است ، افزود : با بهره برداری از این جایگاه هشت نفر به صورت مستقیم مشغول کار شدند.

وی با بیان اینکه جایگاه سوخت ۲ منظوره دیگر هم در جاده کیاکلا به بهره برداری رسیده ، گفت : این جایگاه در فضایی به مساحت یکهزار متر مربع با نصب ۲ نازل سوختگیری و ۲ نازل سی ان جی به بهره برداری رسیده است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه جایگاه بنزین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود : برای جایگاه سی ان جی هم یک میلیارد تومان هزینه شده است که در این جایگاه ها ۶ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل شده اند.

همزمان با دومین روز از هفته دولت باشگاه بدنسازی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان در روستای قراخیل هم به بهره برداری رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار