32 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران سیمرغ پرداخت شد\
  • مجتبی حبیب نژاد روشن؛

32 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران سیمرغ پرداخت شد

  • کد خبر: 2111100299
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1399 - 19:22

فرماندارشهرستان سیمرغ، گفت: طی سال گذشته 32 میلیارد تومان به صاحبان صنعت تسهیلات تعلق گرفته است.

به گزارش استناد نیوز ،مجتبی حبیب نژاد روشن روز پنج شنبه در جلسه رونق و جهش تولید با اعلام اینکه در شهرک صنعتی سنگتاب 47 واحد با 300 نفر مشغول به فعالیت هستند، افزود :باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اعتبارات در بحث فراگیر و اشتغال روستایی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته 32 میلیارد تومان به صاحبان صنعت تسهیلات تعلق گرفته است، گفت: شهرستان سیمرغ در جذب اعتبارات اشتغال روستایی رتبه دوم استان را با بیش از 300 درصد جذب منابع کسب کرده است.

فرماندار سیمرغ در پایان گفت که سال گذشته در بحث کشاورزی هم 20 میلیارد تومان منابع جذب زیرسازی و اشتغال شده است، البته امسال این اعتبارات افزایش می‌یابد.

حسن ضابطی، تولید کنند دام سبک در شهرستان سیمرغ در این جلسه با اعلام اینکه برای تاسیس دام سبک مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: برای این میزان وام بانک عامل ( توسعه و تعاون ) هشت میلیارد تومان وثیقه نیاز است.

وی با اعلام اینکه این دامداری بزرگترین دام سبک در استان مازندران خواهد بود، گفت: می توانیم ظرفیت ارزشمندی در استان مازندران ایجاد کنیم اما به دلیل عدم شناخت مسئولان بانک عامل با مشکل عدیده ایی مواجه هستیم . برای مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون تومان سرمایه در گردش تنها برای علوفه در نظر گرفته شد و همچنین یک میلیارد و 415 میلیون تومان برای احداث ، خرید و ماشین آلات در نظر گرفته شده است.

این تولید کننده با اعلام اینکه در سال 91 مجلس مصوب کرد که بانک های عامل موظف هستند تا اسناد و املاک را به عنوان وثیقه بپذیرند، گفت:  بانک های عامل این موضوع را قبول ندارند، امیدواریم این مشکل مرتفع شود. از تسهیلات بانکی هرگز استفاده نکردم و تاکنون از سه سوله دو سوله را احداث شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار