بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در سیمرغ پرداخت شد\
  • مجتبی حبیب نژاد روشن؛

بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در سیمرغ پرداخت شد

  • کد خبر: 2111100402
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1399 - 18:36

فرماندار شهرستان سیمرغ ،گفت: تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

مجتبی حبیب نژاد روشن با بیان اینکه بیشترین متقاضیان برای واحدهای صنعتی و کشاورزی بوده است ،افزود: در حوزه کشاورزی از 15 متقاضی متضرر از کرونا 13 نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند و مابقی هم تمایلی به دریافت تسهیلات نداشتند.

وی گفت: در حوزه صنعت هم با تعامل و همکاری بانک های عامل همچون سپه، ملی و انصار بیش از 90 درصد متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کرده اند و مابقی هم پرونده آنان تشکیل و به زودی تسهیلات خود را دریافت می کنند.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل تعداد مراجعین به بانک های عامل کم بوده است، افزود: طبق مصوبه دولت هیچ گونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود ندارد اما برخی از مراجعین از گرفتن تسهیلات پشیمان شده اند.

برگزاری جلسات خانوادگی، عامل گرفتاری بیشتر افراد به کرونا

حبیب نژاد با اعلام اینکه از ابتدای تیرماه امسال تاکنون علت یابی بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است، افزود: درآنالیزهای صورت گرفته از 33 بیمار کرونایی 13 نفر از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به دلیل برگزاری جلسات خانوادگی و 12 نفر هم به دلیل داشتن بیماری زمینه ایی، به این بیماری مبتلا شده اند.

وی با اعلام اینکه علت بیماری پنج نفر از بیماران مبتلا به کرونا به دلیل تماس با افراد بوده است ،گفت: 3 نفر از بیماران به دلیل ارتباط شغلی و 3درصد دیگر  هم به دلیل حضور در  اماکن عمومی به این ویروس مبتلا شده اند.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان گفت : هم اکنون 3 نفر از شهروندان این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار