720 نفر در واحدهای صنعتی سیمرغ مشغول به کار هستند/بیش از یک هزار و 980 بازرسی از واحد صنفی انجام شد\

720 نفر در واحدهای صنعتی سیمرغ مشغول به کار هستند/بیش از یک هزار و 980 بازرسی از واحد صنفی انجام شد

  • کد خبر: 2111102572
  • چاپ
  • انتشار: 19 مهر 1401 - 13:18

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه 60 واحد صنعتی در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: 720 نفر در این واحدها مشغول به فعالیت هستند.

 

چنگیز گلدوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: شهرستان سیمرغ دارای 60 واحد صنعتی است که از این تعداد 48 واحد در ناحیه صنعتی و مابقی در بیرون از شهرک در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: 720 نفر در واحدهای صنعتی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ از واگذاری 3 واحد صنعتی به سرمایه گذاران جدید خبر داد و گفت که با راه اندازی این واحدها حدود 20 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت می شوند.

وی تعداد واحدهای صنفی در سطح این شهرستان را یکهزار و 200 واحد اعلام کرد.

تمام نانوایی ها به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ، با بیان اینکه تمام نانوایی های سطح این شهرستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند، افزود: 35 واحد نانوایی در سطح این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه روند توزیع آرد نانوایی ها در سطح این شهرستان عادی است و هیچ گونه کمبودی از این نظر وجود ندارد، گفت: ماهانه بیش از پنج هزار کیسه آرد در سطح نانوایی های این شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 780 بازرسی از واحدهای خبازی سطح این شهرستان صورت گرفت، افزود: تاکنون 49 پرونده تعزیراتی تشکیل شد و مبلغ 22 میلیون و 400 هزار تومان جریمه صادر شد.

2 واحد صنعتی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با بیان اینکه سال گذشته چهار واحد صنعتی برای دریافت وام به بانک ها معرفی شدند، گفت: تاکنون 2 واحد توانستند تسهیلات را دریافت و پرونده دو واحد دیگر در دست بررسی است.

 وی بیان کرد: از محل اجرای طرح رونق تولید چهار میلیارد تومان تسهیلات به دو واحد صنعتی پرداخت شد.

گلدوست، تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی متقاضی تسهیلات می توانند جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید، برای ثبت نام به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه از آغاز سال جاری تاکنون یکهزار و 980 بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است، ادامه داد: در این بازرسی ها 117 واحد صنفی دارای تخلف شناسایی شدند.

رئیس صنعت شهرستان سیمرغ در پایان، گفت: سامانه 124 آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص گران فروشی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار