چه میزان از عملکرد کلی شهرداری جویبار رضایت دارید؟ / نظرسنجی\

چه میزان از عملکرد کلی شهرداری جویبار رضایت دارید؟ / نظرسنجی

  • کد خبر: 2111100272
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1399 - 12:59

نزدیک به یک سال از تصدی مدیریت شهرداری جویبار توسط همت محمدنژاد می گذرد، میزان رضایت شما از عملکرد شهرداری در این مدت به چه میزان است؟

به گزارش استناد نیوز، ارزیابی و مدیریت عملکرد یکی از مباحث مهم در مدیریت و ابزار مناسبی برای ارتقای عملکرد کارکنان و سازمان به حساب می‌آید. از آنجایی که هدف نهایی تمام مدیران و مسئولین در مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران جلب رضایت مردم می باشد، آگاهی از میزان توفیق در رسیدن به این هدف مهم می‌تواند در جهت شناسایی مسائل و مشکلات سازمان مفید واقع شده و انگیزه ای در جهت ارائه راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات ایجاد خواهد کرد.

از این رو استناد نیوز قصد دارد در این نظرسنجی از مخاطبین خود، رضایت‌مندی شهروندان جویباری در سه شاخص مهم اجتماعی- فرهنگی، عمرانی و خدماتی را که تأثیر مستقیمی در کیفیت زندگی شهر و در نتیجه رضایت شهروندان دارد مورد ارزیابی قرار دهد و در آینده بر مبنای این نظرسنجی دلایل رضایت یا عدم رضایت شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری جویبار را در بخش های مختلف مورد تحلیل کارشناسی قرار خواهد گرفت تا به مجموعه مدیریت شهری در جهت رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت کمک شود.

لذا از شهروندان عزیز جویباری و افرادی که شناخت کافی نسبت به این شهر دارند تقاضا می شود با شرکت در این نظرسنجی ما را همراهی نمایند. قابل ذکر است این نظرسنجی جامعیت نداشته و تنها نظر مخاطبین سایت استناد نیوز می باشد و به هیچ عنوان قابل استناد در ارزیابی های رسمی نخواهد بود.

تذکر : هر فرد تنها یک بار می تواند در نظرسنجی شرکت کرده و یک گزینه را انتخاب نماید.

تذکر: تیم فنی استناد دائما آرای ثبت شده را بررسی و آرایی که با روش های تقلب ثبت گردند از نتایج نهایی حذف خواهند شد.

میزان رضایت شما از عملکرد کلی شهرداری جویبار به چه صورت است؟

نظرسنجی میزان رضایت شما از عملکرد کلی شهرداری قائمشهر

نظرسنجی ارزیابی عملکرد کلی شهرداری ساری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار