گلخانه فضای سبز شهرداری جویبار با همت محمد حسین فقیه راه اندازی شد\

گلخانه فضای سبز شهرداری جویبار با همت محمد حسین فقیه راه اندازی شد

  • کد خبر: 2111101784
  • چاپ
  • انتشار: 18 اسفند 1400 - 15:09

گلخانه فضای سبز شهرداری جویبار با همت شهرداری و اعضای دوره ششم شورای شهر جویبار مجددا احیاء و راه اندازی شده است.

شهردار جویبار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه گلخانه فضای سبز شهرداری جویبار در سال 94 به بهره بردرای رسیده بود، افزود: اما پس از ورودم به مجموعه شهرداری متوجه رها شدن این گلخانه شدم بنابراین با همت مجموعه شهرداری و شورای شهر دوره ششم گلخانه واحد فضای سبز دوباره احیاء شد.

محمد حسین فقیه با اعلام اینکه در این گلخانه بیش از 20 نوع گل فصلی پرورش داده می شود، گفت: این گل ها در بلوارها و میادین سطح شهر کاشته می شوند.

وی با بیان اینکه برای احیاء این گلخانه به تهیه بذر، سموم، خاک و مواد مختلف با هزینه اندک پرداخته ایم، افزود: در این گلخانه تمام گل مورد نیاز فضای شهری عید تامین می شود.

شهردار جویبار، بیان کرد: با کاشته شدن این گل ها چهره شهر در استقبال از بهار زیبا شده و طراوت خاصی به شهر بخشیده خواهد شد.

به گفته وی در این واحد گلخانه فضای سبز شهرداری جویبار بیش از 500 میلیون گل فصلی برای شب عید تولید شده است.

فقیه با بیان اینکه گلخانه شهرداری جویبار پشتوانه ای برای افزایش سرانه فضای سبز است، گفت: این شهرداری با فعالیت مستمر و شبانه روزی در گلخانه به دنبال پویایی بیشتر فضای سبز شهری، کاهش هزینه و صرفه جویی اقتصادی در هزینه های مدیریت شهری است.

شهردار جویبار در پایان با اعلام اینکه برای سال آینده تصمیم گرفتیم تا این گلخانه را گسترش و به غیر از کاشتن گل فصلی، گل های آپارتمانی و زینتی هم پرورش دهیم، گفت: تمهیدات لازم برای این اقدام فراهم شده است بنابراین امیدواریم تا در سال آینده این مجموعه را بیش از پیش احیا کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار