540 میلیون تومان به آسیب دیدگان کرونایی در قائمشهر پرداخت شد/ 239 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 پرداخت شد\

540 میلیون تومان به آسیب دیدگان کرونایی در قائمشهر پرداخت شد/ 239 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 پرداخت شد

  • کد خبر: 2111100271
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1399 - 11:38

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه حدود 540 میلیون تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است،گفت:برای تسریع در انجام مراحل پرداختی باید اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری های لازم را انجام دهد تا مابقی متقاضیان آسیب دیده از کرونا از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

به گزارش استناد نیوز ؛ یحیی یوسف پور با بیان اینکه بیش از هفت هزار و 500 نفر از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام به ثبت نام کرده اند،افزود:تاکنون یکهزار و 172 پرونده به بانک های عامل معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه تاکنون حدود 540 میلیون تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است،گفت:برای تسریع در انجام مراحل پرداختی باید اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری های لازم را انجام دهد تا مابقی متقاضیان آسیب دیده از کرونا از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در حال حاضر 161 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند،افزود:شهرستان قائمشهر در محدوده قرمز کرونایی قرار دارد. طی چهار روز گذشته محدودیت های کرونایی را در صنوف هایی همچون آرایشگاه ها ، رستوران ها ، آموزشگاه ها ، قلیان سراها آغاز کرده ایم .

یوسف پور با اشاره به اینکه مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت:مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک در اماکن تجمعی استفاده کنند، همچنین شستشوی مکرر دست ها برای  جلوگیری از ابتلا به این بیماری لازم است تا با کمک هم بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم .

51 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قائمشهر پرداخت شد

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه 51 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این شهرستان پرداخت شده است،گفت:در قالب تسهیلات رونق تولید؛ 16 نفر  به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد چهار واحد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

یوسف پور ادامه داد:239 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 به 26 واحد پرداخت شده است که 225 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات تبصره 16 حدود پنج میلیارد تومان به 137 نفر از سوی نهادهای حمایتی تسهیلات پرداخت شده است،افزود:این میزان تسهیلات برای 146 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان قائمشهر از سه پروژه مهم ملی در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: پروژه های بیمارستان جایگزین رازی ، تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی و آزادراه قائمشهر به ساری از پروژه های مهم در توسعه این شهرستان است که برای بهره برداری از هر چه سریعتر این پروژه ها نیازمند رایزنی های ملی هستیم .

یوسف پور در پایان به کمبود آب شرب و برق در برخی از نقاط این شهرستان اشاره ایی کرد و گفت:ادارت باید همه تمیهدات لازم را انجام دهند تا بتوانیم نارضایتی ها از سوی مردم را کاهش دهیم .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار