عملکرد محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود در مجلس / همه چیز تحت تاثیر بی انضباطی آقای نماینده!\

عملکرد محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود در مجلس / همه چیز تحت تاثیر بی انضباطی آقای نماینده!

  • کد خبر: 2110770
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1398 - 18:10

باتوجه به اینکه در سال پایانی مجلس دهم قرار داریم در ادامه به بررسی عملکرد نمایندگی محمد دامادی در دو بعد قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون در مجلس شورای اسلامی می پردازیم

به گزارش استناد نیوز، مجلس دهم یادآور خاطرات خوبی برای مردم نبوده است، شاید بی انصافی باشد که تمام مشکلات موجود اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... را به گردن مجلس بیاندازیم اما قطعا نمایندگان نیز نمی توانند از زیر بار مسئولیت خود در این خصوص شانه خالی کنند و انتظار داشته باشند مردم نیز بپذیرند.

مجلس یکی از ارکان مهم نظام و جایگاه رفیعی است که مردم می توانند از طریق نمایندگان خود در راس تمام امور قرار بگیرند البته اگر خود نمایندگان بتوانند این جایگاه را درک و حفظ نمایند، دو وظیفه اصلی نمایندگی مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح و کامل قانون است که به اعتقاد بسیاری اگر نمایندگان به این دو وظیفه اصلی خود بپردازند بسیاری از مشکلات دیگر به وجود نخواهند آمد، یکی از مصادیق ارزیابی نمایندگان در این خصوص تعداد مشارکت آن ها در تصمیمات اتخاذ شده در مجلس و حضور فعال در صحن است.

نام محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس نهم و دهم متاسفانه با رکورد غیبت ها در مجلس فراگیر شد، عناوینی چون بی نظم ترین نماینده مجلس زمانی در جلوی نام دامادی نقش بست که از چهل جلسه در شانزده جلسه مجلس غیبت داشت! پس از آن نیز هرچند آمار بهتر شد اما غیبت در روزهای مهم تصمیمات مجلس مانند بررسی لایحه بودجه سال گذشته بازهم برای این نماینده جوان و البته باتجربه خبرساز شد.

محمد دامادی اما هرچقدر که در مجلس غیبت خورد در فضای مجازی حاضری زد تا جایی که حضور فعال او در فضای مجازی برای مجلسی ها نیز سوژه شد، مشاهده عکس های اینستاگرامی دامادی با وزیر ورزش و جوانان در روز سخت همکاران او در مجلس برای تصویب لایحه بودجه و حضور فعال او در فضای مجازی در زمانی که مردم حوزه انتخابیه روزها در تحصن برای مشکل محل دپوی زباله بودند تعجب برانگیز بود.

البته از دامادی سخنرانی های شجاعانه ای نیز در صحن مجلس دیده و شنیده ایم که نمی توان از آن یاد نکرد، انتقاد و تذکر به رئیس جمهور یکی از همین نطق های تند نماینده ساری و میاندورود در مجلس است و در روزهای اخیر نیز این عضو فراکسیون ورزش پیگیر موضوع استراماچونی سرمربی استقلال شده است.

دامادی جوان اگر می توانست بین وظایف اصلی نمایندگی و وظایف فرعی و خرد در حوزه انتخابیه تعادل ایجاد نماید، قطعا می شد به عنوان نماینده ای موفق از او نام برد، اما همین موضوع باعث شد از وظایف اصلی خود دور بماند بطوری که بسیاری او را به عنوان نماینده ای پیرو در مجلس می شناسند که نطق های جذاب و مخاطب پسندی ارائه می نماید اما در زمانی که تاریخ انقضای آن ها سپری شده است و چه بسا اگر در زمان مناسب بیان می شد تاثیرگذار و جریان ساز می بود.

استناد نیوز در آینده به جنبه های دیگر از ارزیابی عملکرد نمایندگی محمد دامادی نماینده محترم ساری و میاندورود در مجلس و دیگر نمایندگان استان مازندران می پردازد. با ما همراه باشید...



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار