بیش از ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه های انتخابیه قائمشهر / تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شد\

بیش از ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه های انتخابیه قائمشهر / تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شد

  • کد خبر: 2111104190
  • چاپ
  • انتشار: 17 ارديبهشت 1403 - 13:29

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در حوزه های انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ می توانند رای دهند، گفت که در مرحله اول ۴۱.۳۰ درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

به گزارش استناد نیوز، عزیززاده گرجی، رییس ستاد انتخابات استان مازندران در گفتگو با شبکه خبر گفت: همه تمهیدات مورد نیاز جهت برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم گردید.

او افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در یک حوزه انتخابیه و ۱۰ حوزه اصلی و فرعی در حوزه انتخابی قائم شهر،جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با راهبردهای اصلی مورد اشاره رهبری مبنی بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انجام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای روستایی در استان مازندران با رقم ۲۲۱ شعبه بیشتر از سایر استانها است، گفت: ۴۱۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه استان آماده انتخابات باشکوه هستند.

عزیززاده گرجی در خصوص وضعیت واجدین رای دادن هم گفت: ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه می توانند رای بدهند که در مرحله اول ۴۱.۳۰ درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

او ادامه داد: جلسات هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، برگزاری جلسات ستاد انتخابات در سطح استان و شهرستانها از یک ماه و نیم گذشته تا کنون برقرار است و همچنین جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی که از جمله وظایف این هیئت، ضبط برنامه های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها است که توسط صداوسیمای مازندران در حال پخش است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در بین ۴۴ حوزه انتخابیه در کشور در هشت حوزه انتخابیه رای گیری بصورت تمام الکترونیکی صورت خواهد گرفت که در استان مازندران نیز این حوزه انتخابیه جزو ۸ حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی در سطح کشور است که ۱۳۷۹ دستگاه صندوق اخذ رای را دریافت و در بین ۵ شهرستان هدف استان هم توزیع کردیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار