افتتاح ۲۰ سالن ورزشی مازندران تا پایان سال/واگذاری اماکن ورزشی به شهرداری ها\

افتتاح ۲۰ سالن ورزشی مازندران تا پایان سال/واگذاری اماکن ورزشی به شهرداری ها

  • کد خبر: 2111103545
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1402 - 13:20

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه تا پایان سال حداقل ۲۰ سالن ورزشی در استان افتتاح خواهد شد و در هفته دولت نیز ۱۴ پروژه ورزشی را به سرانجام رساندیم، گفت که اما در حوزه ورزش همگانی نیازمند کمک و حمایت شهرداری ها هستیم. 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، دکتر علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ورزش گفت: رهبر معظم انقلاب درخصوص ورزش فرمودند; امر به ورزش امر به معروف است و همه ما باید توجه ویژه به این مهم داشته باشیم. 

وی افزود; گرچه مازندران در حوزه ورزش هر روز افتخارآفرینی می کند اما در ادامه این مسیر نیازمند حمایت هستیم.

رجبی با اعلام اینکه تا پایان سال حداقل ۲۰ سالن ورزشی در استان افتتاح خواهد شد و در هفته دولت نیز ۱۴ پروژه ورزشی را به سرانجام رساندیم گفت که اما در حوزه ورزش همگانی نیازمند کمک و حمایت شهرداری ها هستیم. 

وی امارهای چاقی مازندران را نگران کننده دانست و گفت: در جهت توسعه ورزش آماده ایم سالن ها و زمین های ورزشی را به شهردار ی ها واگذار کنیم. 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، افزود؛ اگر شهرداران محترم در پارک های شهری فضای مورد نیاز را فراهم کنند، آماده ایم مربی و تجهیزات ورزش گلف را در اختیار قرار دهیم که چنین طرح هایی در همگانی شدن ورزش موثر است. 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه کلنگ زنی مسیر دوچرخه سواری شهری بهشهر انجام شد گفت: در بقیه شهرها نیز آمادگی داریم که اجرا کنیم.  

وی همچنین افزود; آمادگی داریم در مناطق آسیب پذیر مربی و تجهیزات ورزشی را فراهم کنیم و برای تقویت جایگاه ورزش در مناطق حاشیه نشین شهری تفاهم نامه ای با شهرداری ها امضا کنیم.

این مراسم با حضور توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، رجبی مدیرکل و جوانان، مسئولان استانی و شهرداران سراسر استان، همایش شهرداران مازندران در ایزدشهر برگزار شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار