اجرای پروژه مجتمع آبرسانی ششک- چورت با بهره مندی ۱۱ روستا در ساری\

اجرای پروژه مجتمع آبرسانی ششک- چورت با بهره مندی ۱۱ روستا در ساری

  • کد خبر: 2111103455
  • چاپ
  • انتشار: 19 شهریور 1402 - 11:18

مدیر عامل آبفا مازندران از اجرای پروژه مجتمع آبرسانی ششک - چورت با بهره مندی ۱۱ روستا در ساری با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی۴۱ درصدی مجتمع آبرسانی ششک- چورت ساری اظهار داشت: تا کنون عملیاتی شامل احداث ۲ باب مخزن ذخیره به حجم ۷۰۰متر مکعب،اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول ۳/۳کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر۱۹۷میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه آبرسانی عملیاتی شامل بهسازی چشمه، تکمیل خط انتقال به طول ۳۱ کیلومتر،۱۰ کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۵۰۰ متر مکعب مخزن زمینی و یک واحد تصفیه آب پیش بینی شده که بخشی از این عملیات از محل اعتبارات محرومیت زدایی و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با قدردانی از تلاش و همکاری بسیج سازندگی سپاه مازندران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیز کارکنان شرکت در اجرای پروژه آبرسانی ششک- چورت ساری گفت: با بهره برداری از این پروژه مردم ۱۱ روستای ششک ،چورت، مزده،کلاکرده،کارنام،صلات، ورنام علیا و سفلی همچنین وناجم، ابجدم و هلی همند از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار