۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در قائمشهر پرداخت شد\

۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در قائمشهر پرداخت شد

  • کد خبر: 2111103383
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1402 - 16:33

فرماندار قائمشهر، گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان پرداخت شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان با بیان اینکه پروژه بیمارستان رازی قائمشهر در آستانه افتتاح است، افزود: پروژه ساختمان جدید بیمارستان رازی از بدو آغاز تا سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دولت سیزدهم ظرف مدت یکسال و با اعتبار تزریق شده تکمیل و در آستانه بهره برداری است.

وی با اعلام اینکه برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان حدود ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این پروژه با حضور مسئولین کشوری در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم به برنامه نهضت ملی مسکن توجه ویژه ای دارد ، ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد و در آینده ای  نزدیک هم ۳۰۰ واحد دیگر در منطقه حاجی آباد کلنگ زنی می شود.

مولایی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در مناطق روستایی انجام شده است، گفت: به مناسبت هفته دولت طرح هادی در ۳۰ روستا با  اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد اجرایی می شود.

فرماندار قائمشهر به تولید روزانه ۳۰۰ تن زباله در این شهر  اشاره ای کرد و ادامه داد: برای آنکه بتوانیم مشکل بیش از نیم قرن این شهرستان را حل کنیم نسبت به راه اندازی سیستم پردازش با ۲ خط ۲۵۰ تنی در سال گذشته اقدام  کرده ایم که این طرح در آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد همچنین نسبت به عملیات اجرایی تصفیه خانه شیرابه که پیمانکار این طرح هم انتخاب شده است اقدام کرده ایم.

وی به توسعه مناطق محروم به خصوص مناطق پشت راه آهن اشاره ای کرد و گفت: به همین منظور عملیات اجرایی زیر گذر دخانیات آغاز و مجوز زیرگذر قائم محله هم دریافت شد و همچنین تمام تلاشمان را به کارگیری می کنیم تا مجتمع فرهنگی در آن منطقه احداث شود.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه به منظور جلوگیری از تنش آبی در این شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شد، افزود:  به همین منظور و در سال گدشته ۳۰ حلقه چاه به همراه پمپاژ و تجهیز راه اندازی شد.

مولایی در پایان با اشاره به اینکه با احداث دو پارک ۱۰  هزار متر مربع به فضای سبز این شهر اضافه شد، افزود: عملیات اجرایی پارک معلم در این شهرستان آغاز شد که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار