هنرستان علینقی کنی در هفته دولت افتتاح می شود\
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر؛

هنرستان علینقی کنی در هفته دولت افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111103346
  • چاپ
  • انتشار: 21 مرداد 1402 - 12:15

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر از افتتاح کارگاه آموزشی هنرستان علینقی کنی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

 

خبرنگار: مونا معینی

علی فتحی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه پیمانکار این هفته ساختمان جدید را به اداره اوقاف تحویل می دهد، افزود: کارگاه آموزشی هنرستان علینقی کنی در هفته دولت با هزینه ای حدود یازده میلیارد تومان از محل موقوفه علینقی کنی به بهره برداری می رسد البته تجهیز این کارگاه باقی می ماند که با برآورد هزینه ها نسبت به این امر هم اقدام خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش درخواست خرید تجهیزاتی اعم از  ۱۵ عدد چرخ خیاطی، میز تحریر، لپ تاب و غیره را داده است، گفت: در حال برآورد اولیه هزینه برای خرید این تجهیزات از محل موقوفه علینقی کنی برای این هنرستان هستیم تمام تلاشمان را می کنیم که هفته دولت افتتاح شود اما اگر این امر محقق نشد در هفته وقف این هنرستان را مجهز به تجهیزات خواهیم کرد تا دانش آموزان از آن بهره مند شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در خصوص بازسازی امام زاده سید زکریا واسکس ، افزود: این طرح با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی است.

فتحی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون برای این طرح هفت میلیارد تومان هزینه شد، گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنیم تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا این امام زاده دهه وقف افتتاح شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار