محمدحسین فقیه استارت توسعه شهر جویبار را زد / همه باید به شهرداری کمک کنند\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

محمدحسین فقیه استارت توسعه شهر جویبار را زد / همه باید به شهرداری کمک کنند

  • کد خبر: 2111102222
  • چاپ
  • انتشار: 11 خرداد 1401 - 18:18

شهردار جوان  جویبار با شناسایی دقیق مشکلات مردم، استارت جبران عقب افتادگی های سالیان گذشته را زده است اما برای کامیابی در این راه به همدلی مجموعه مدیریت شهری و کمک نمایندگان شهرستان نیاز است.

سوهانیان - به گزارش استناد نیوز، شهر جویبار یکی از شهرهای مستعد توسعه استان مازندران است که علیرغم وجود ظرفیت های فراوان، سال هاست در زمینه های بهداشتی، عمرانی و زیرساخت های شهری دچار عقب افتادگی شده است.

محمدحسین فقیه از ابتدای تصدی کرسی شهرداری جویبار با ایجاد تعامل و ارتباط چهره به چهره با مردم این شهر، سعی در شناسایی مشکلات، ظرفیت ها و همچنین انتظارات مردم نمود و بر همین اساس با توجه به اعتبارات شهرداری در جهت جلب رضایتمندی مردم اقدام کرد.

از جمله نگرانی های همیشگی مردم جویبار معضل زیست محیطی محل دپوی زباله و جمع آوری زباله های سطح شهر بود که شهردار جویبار با استقرار تیم خدمات شهری و موتوری، ساماندهی سایت زباله شهرداری جویبار را در دستور کار خود قرار داد و اقدامات لازم جهت آهک پاشی و کاهش خطرات بهداشتی به صورت مستمر انجام می گیرد.

همچنین با دستور فقیه به منظور کاهش نارضایتی مردم از وضعیت جمع آوری زباله سطح شهر نیزساماندهی نیروهای خدوم پاکبان شهرداری انجام و اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفت.

دیگر مشکل بزرگ جویبار وضعیت آسفالت کوچه و خیابان های شهر می باشد که از ابتدای حضور محمدحسین فقیه در این شهرداری عملیات آسفالت ریزی با اولویت کوچه های خاکی سرعت گرفته است و این عملیات عمرانی با مشارکت مردم تا زمان رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری ادامه خواهد داشت.

 مسیر توسعه شهر جویبار با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های خدادادی و انسانی موجود می تواند هموار شود، می توان گفت محمد حسین فقیه استارت این تحول را از شهرداری زده است، اما فاصله زیادی با مدینه فاضله مد نظر وجود دارد که در این راه لازم است مجموعه مدیریت شهری همدل و متحد بوده و به صورت جدی از ظرفیت نمایندگان شهرستان در جذب اعتبارات استانی و ملی نیز استفاده گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار