پیشرفت فوتبال نیازمند تعامل دستگاه های خصوصی و دولتی است\

پیشرفت فوتبال نیازمند تعامل دستگاه های خصوصی و دولتی است

  • کد خبر: 2111101620
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1400 - 14:38

رئیس فدرواسیون فوتبال کشور با بیان اینکه پیشرفت فوتبال در استان‌ها نیازمند تعامل دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است، گفت: باید تعامل بین مسئولان و دستگاه‌های مختلف در استان برای حمایت از ورزش ارتقا یابد.

 

به گزارش استناد نیوز، شهاب الدین عزیزی خادم روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت فوتبال مازندران در ساری با بیان اینکه توسعه فوتبال فقد در تیم ملی و بزگسالان نیست بر لزوم توجه و برنامه ریزی برای رده‌های پایه را ضروری دانست و گفت: از این رو کار استعدادیابی فوتبال در رده سنی ۱۹ ساله‌ها در کشور کلید خورده است.

وی با اشاره به درخشش فوتبال ساحلی که تا فینال مسابقات بین قاره‌ای صعود کرد و درخشش تیم ملی امید از مازندران به عنوان قطب فوتبال کشور یاد کرد و خواستار بهره گیری از ظرفیت‌ها استان‌ها از جمله مازندران در رشته فوتبال شد.

وی پیشرفت فوتبال در استان‌ها را نیازمند تعامل دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی ذکر کرد و با اشاره به حضور تیم نساجی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید تعامل بین مسئولان و دستگاه‌های مختلف در استان برای حمایت از ورزش ارتقا یابد.

عزیزی خادم با اشاره به بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تصریح کرد: تلاش می‌شود از ظرفیت بخش‌های مختلف در این راستا بهره گیری شود.

در این جلسه رحیم درزی از بین هشت داوطلب با ۲۶ رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتخاب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار