اقدامات بزرگ عمرانی در روستای خرماکلا قائمشهر با مشارکت مردمی / انتظار کمک از مسئولین برای روشنایی روستا\
  • رضا قاسمی رئیس شورای روستا خرماکلا قائمشهر؛

اقدامات بزرگ عمرانی در روستای خرماکلا قائمشهر با مشارکت مردمی / انتظار کمک از مسئولین برای روشنایی روستا

  • کد خبر: 2111100226
  • چاپ
  • انتشار: 07 تیر 1399 - 19:45

رئیس شورای روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه بلوار این روستا در انتظار چراغ است، گفت: از مسئولین انتظار داریم تا در تامین روشنایی این بلوار به ما کمک کنند.

رضا قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز از احداث جوی و جدول ، بلوار وسط و زیرسازی و آسفالت 1000 متر از راه اصلی روستا به عرض 25 متر با هزینه ایی بالغ بر 2 میلیارد تومان با مشارکت اهالی روستا و دهیاری خرماکلا خبر داد و افزود: عملیات اجرایی بلوار وسط به طول یکهزار مترمربع و 2 میدان با هزینه ایی بالغ بر 150 میلیون تومان در این روستا به بهره برداری رسید.

وی با اعلام اینکه طی 2 سال گذشته طرح جوی و جدول گذاری با هزینه ایی بالغ بر 150 میلیون تومان در این روستا به بهره برداری رسید، گفت: طرح جوی و جدول گذاری برای 3 کوچه و به طول 600 متر در دست اجرا است.

رئیس شورای روستای خرماکلا از زیرسازی و آسفالت با مشارکت بنیاد مسکن خبر و داد و گفت که زیرسازی و آسفالت 200 متر از جاده اصلی و برخی از کوچه های این روستا باقی مانده است. از مسئولین انتظار داریم تا بخشی از کار را برعهده بگیرند تا با مشارکت دهیاری و مردم این مشکل نیز به صورت کامل مرتفع شود.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم در ساخت بلوار ، جدول و زیرسازی راه روستای خرماکلا مشارکت کرده اند، افزود :اهالی این روستا از مسئولین انتظار تامین روشنایی بلوار را دارند.

وی در پایان از زیرسازی و آسفالت جاده بین مزارع روستای خرماکلا خبر داد و گفت: جاده بین مزارع با مشارکت اهالی روستا به طول 2 هزار متر و هزینه ایی بالغ بر 400 میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار