انتظار اهالی آیت محله کله بن؛ مشارکت مسئولین در اجرای طرح های روستا\
  • تقی رضایی دهیار روستای آیت محله کله بن جویبار؛

انتظار اهالی آیت محله کله بن؛ مشارکت مسئولین در اجرای طرح های روستا

  • کد خبر: 2111100246
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1399 - 17:37

دهیار روستای آیت محله کله بن از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار با اعلام اینکه مردم این روستا مشارکت و همکاری خوبی در اجرای طرح ها داشته اند گفت :از مسئولین و ادارات مربوطه انتظار داریم اعتبارات مناسبی برای اجرای هر چه سریعتر طرح ها به این روستا اختصاص دهند.

تقی رضایی روز پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه 400 متر عملیات جوی و جدول خیابان شهید رمضانی در سال 96 انجام شده است، افزود: در سال 97 جابه جایی تیر برق و زیرسازی آن انجام و هم اکنون با معرفی پیمانکار توسط بنیاد مسکن آسفالت  این طرح در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه جوی جدول خیابان شهید آسوده به طول یک کیلومتر در حال اجرا است،گفت: امسال طبق سنوات گذشته خرید آب برای 70 هکتار از اراضی کشاورزی که اقتصاد اصلی روستا است انجام شد.

دهیار روستای آیت محله کله بن از آغاز عملیات اجرایی دفتر آستانه و آشپزخانه جهان سید رضا این روستا خبر داد و افزود:2 حسینیه در روستا داریم که آشپزخانه حسینیه بالامحله از لحاظ بهداشتی و امکانات ضعیف است در همین راستا استارت ساخت آشپزخانه جدید توسط خیرین زده شده و تا ایام محرم به بهره برداری می رسد.

رضایی در پایان گفت :مردم این روستا مشارکت و همکاری خوبی در اجرای طرح ها داشته اند اما از مسئولین و ادارات مربوطه انتظار داریم اعتبارات مناسبی برای اجرای هر چه سریعتر طرح ها به این روستا اختصاص دهند.

روستای آیت محله کله بن دارای 160 خانوار با 500 نفر جمعیت است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار