وجود واحد جوجه کشی دلیل عدم اجرای طرح هادی در روستای کفشگرکلا جویبار\
  • طاهره بوداغی دهیار روستا کفشگرکلا جویبار؛

وجود واحد جوجه کشی دلیل عدم اجرای طرح هادی در روستای کفشگرکلا جویبار

  • کد خبر: 2111100247
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1399 - 17:08

دهیار روستای کفشگرکلا از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار از جمله مشکلات این روستا را محدودیت طرح هادی به دلیل قرار گرفتن 2 واحد مرغداری و ندادن امکان ساخت واحدهای جدید توسط بنیاد مسکن اعلام کردو گفت:با توجه به سابقه بیش از 200 ساله روستا تقاضای بازنگری طرح هادی و رفع این مشکل هستیم .

طاهره بوداغی روز پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه این روستا دارای 40 خانوار و 100 نفر جمعیت است، افزود: دهیاری این روستا جدید التاسیس بوده و فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این روستا مهدپروش خانواده بزرگ محمدی در عرصه موسیقی است، گفت: این خانواده نقش بسزایی در ارتقاء هنر و موسیقی مردم منطقه داشته است.

دهیار روستای کفشگرکلا بیان کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن این دهیاری و با حمایت فرماندار ، بخشدار و اهالی برنامه ریزی هایی برای توسعه و عمران روستا انجام شد که از جمله تصویب طرح هادی ، رفع مشکل تلفن از طریق حفر کابل فیبر نوری ، راه اندازی دفتر شورا و دهیاری و صندوق خرد زنان روستایی بوده است.

بوداغی با بیان اینکه پیگیری و ساماندهی معابر و آب شرب را از طریق فرمانداری و بخشداری دنبال می کنیم، افزود: پیگیر اجرای طرح هادی ، رفع مشکل برق و تقویت آن نیز در روستا هستیم .

وی از جمله مشکلات این روستا را محدودیت طرح هادی به دلیل قرار گرفتن 2 واحد جوجه کشی و ندادن امکان ساخت واحدهای جدید توسط بنیاد مسکن اعلام کرد و گفت: با توجه به سابقه بیش از 200 ساله روستا خواستار بازنگری طرح هادی و رفع این مشکل هستیم .

بوداغی ادامه داد: کمبود آب شرب در تابستان یکی دیگر از مشکلات اهالی این روستا بوده که بخشداری قول مساعد برای رفع این مشکل را داده است.

دهیار روستای کفشگرکلا در پایان گفت: در بحث شیوع ویروس کرونا با همکاری شورا ، بهورز ، اهالی و با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا بیش از هشت مرحله ضدعفونی ، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی انجام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار