آغاز چهل و دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم مازندران\

آغاز چهل و دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم مازندران

  • کد خبر: 216983
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1398 - 09:29

استنادنیوز؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران با اشاره به آغاز چهل و دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قران کریم این استان ، گفت: در این دوره از مسابقات 3000 شرکت کننده حضور دارند.

 حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری با اشاره به آغاز چهل و دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران، اظهار کرد: این مسابقات از روز شنبه 18 خرداد ماه آغاز شده و تا تاریخ 25 خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در هشت رشته آوایی شامل حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و چهار رشته معارفی حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف حدیث، تفسیر قرآن کریم و تفسیر قرآن ویژه اهل سنت برگزار می‌شود، افزود: چهار رشته نغمات دینی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، آثار دو یا چند زبانه قرآنی و انشاد انفرادی و تک خوان محور از دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات است.

حجت الاسلام سیفی کناری در ادامه با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم مازندران شهرستان های سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: 3000 نفر از شرکت کنندگان برادر و خواهر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه پیدا می نمایند، گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز در تیرماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار