آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد از محل موقوفات استان مازندران\

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد از محل موقوفات استان مازندران

  • کد خبر: 2111101015
  • چاپ
  • انتشار: 18 اسفند 1399 - 11:56

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‍‌کند، گفت: به‌برکت موقوفات 30 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند.

به گزارش استنادنیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از 100 هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک‌های خیرین بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.
وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از 200 میلیون تومان از محل موقوفات جهت مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‍‌کند، بیان کرد: طی روزهای گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر 10 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت 500 میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند.
حیدری خاطرنشان کرد: پیش از این 20 زندانی جرائم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.
وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه، اوقاف و امور خیریه مازندارن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری کرده و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را با حضور مبلغان اجرا کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار