کارگران همیشه قربانیان اصلی شرایط نا مساعد اقتصادی هستند\

کارگران همیشه قربانیان اصلی شرایط نا مساعد اقتصادی هستند

  • کد خبر: 216443
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1398 - 09:26

استنادنیوز؛ علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه کارگران نقش بی بدیلی در اقتصاد کشور دارند و آن ها سربازان بی ادعایی هستند که همیشه سینه ی خود را در برابر مشکلات اقتصادی سپر می کنند، گفت؛ کارگران همیشه قربانیان اصلی شرایط نا مساعد اقتصادی بوده اند.

این فعال سیاسی و اجتماعی در گفت و گو با استناد به مناسبت هفته کارگر بیان داشت؛ كارگران به حق به فرموده امام راحل(ره) ستون فقرات استقلال كشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهايي بخش از وابستگي‌ها و پيوستگي‌ها هستند و حمايت از اين قشر زحمتكش و فداكار كشور، حمايت از كار و سرمايه ايراني و حمايت از توانمندي‌هاي بالقوه ايران اسلامي است.

بابایی کارنامی افزود؛ در سالي كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان «رونق تولید» نامگذاري شده، شايسته است كه رويكردهاي رهبري در زمينه رونق تولید يا به عبارت ديگر اقتصاد درون محور بار ديگر مورد توجه قرار گيرد و اين مهم تحقق نخواهد يافت جز با توجه به نيروي انساني داخلي و حمايت از كار و سرمايه ايراني می باشد.

مدیرکل سابق تعاون و کار استان مازندران گفت: دستمزدی که برای کارگران تعیین می‌شود باید شایسته کرامت کارگران و خانوارهای کارگری باشد و کارگران نباید دغدغه معیشت داشته باشند.

وی در ادامه  وضعیت بیکاری و اشتغال را دغدغه اصلی مردم مازندران دانست و گفت؛مسئولان باید بدانند هر سیاستی اتخاذ می کنند می بایست بر کاهش بحران های بیکاری تاثیر گذار باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار