بی توجهی استاندار و دستگاه های اجرایی به دعوت مجمع نمایندگان مازندران\

بی توجهی استاندار و دستگاه های اجرایی به دعوت مجمع نمایندگان مازندران

  • کد خبر: 2111100750
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1399 - 16:05

استاندار مازندران و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی صبح امروز به دعوت مجمع نمایندگان بی احترامی کرده و در جلسه حضور نیافتند که این موضوع منجر به اعتراض برخی از نمایندگان گردید.


به گزارش استناد نیوز، جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران امروز( چهارشنبه) به میزبانی شهرستان آمل در محل دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست زارعی و با حضور نمایندگان استان مازندران و آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار گردید، چند غائب مهم داشت.
استاندار مازندران که طی هماهنگی های صورت گرفته قرار بود در این جلسه مهم حضور به عمل آورد اما به یکباره در برنامه دیگر حاضر و به مجمع نمایندگان بی احترامی کرد.
مجمع نمایندگان برای آگاهی از مشکلات دستگاه های اجرایی در استان و چاره اندیشی برای حل مشکلات آن ها از طریق پیگیری هایی در سطح ملی و از طریق وزارت خانه ها، از مدیران ارشد اجرایی استان دعوت به عمل می آورد تا با استماع گزارش آنان اقدامات و پیگیری های لازم را به انجام برساند. اما متاسفانه بعضا با بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی، راه خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم از طریق پیگیری های مجمع مسدود می گردد.
این بی توجهی در جلسه امروز مجمع نیز رویت شد که موجب اعتراض برخی از نمایندگان به موضوع گردید و با انتقاد صریح کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر در مجلس شورای اسلامی مواجه شد.
مرادیان با اعلام اینکه مجمع نمایندگان بالاترین مرجع مردمی برای رسیدگی و پیگیری مشکلات موجود است از تمام مسئولین اجرایی استان خواست ارائه گزارش به نمایندگان مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار