\

هیچ سرمایه‌گذاری نباید پشت در اتاق مدیران معطل بماند/بابل شهر امن سرمایه گذاری

  • کد خبر: 216344
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1398 - 07:41

استنادنیوز؛ معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: در سال 98 هیچ سرمایه‌گذاری نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل بماند بلکه باید مدیران به سمت بخش خصوصی بروند و امنیت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

قربانعلی ولیزاده در راستای نامگذاری سال 98 به سال رونق اقتصادی نخستین نشست خود با اصحاب رسانه در راستای حمایت از بخش خصوصی با همکاری رسانه‌ها اظهار کرد: امیدواریم در سال رونق اقتصادی با انسجام و هماهنگی بین دولت، بخش خصوصی و رسانه شاهد رونق اقتصادی در شهرستان بوده و بتوانیم از قلم خبرنگاران در رفع موانع تولید بهره ببریم.

وی افزود: سیاست ما در شهرستان بابل حمایت از اشتغال پایدار و اشتغال موجود است و به دنبال اشتغال جدید نیستیم.

فرماندار بابل با بیان اینکه مسؤولیت سنگینی به عنوان بدنه دولت در راستای حمایت از تولید و فراهم کردن بستر آن داریم، تصریح کرد: رویکرد ما حمایت همه جانبه از تولید در حیطه وظایف شهرستانی است.

ولیزاده از افزایش 36 درصدی حقوق و دستمزد کارگران  در سال 98 خبر داد و خاطرنشان کرد: این افزایش دستمزد شاید برای کارگران راضی کننده نباشد ولی این امر با توجه به وضعیت کنونی موجود تولیدکنندگان، برای کارفرمایان هم موانع و مشکلاتی به همراه دارد.

وی به ضرورت ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: ترغیب سرمایه‌گذاران و حفظ آنان در شهرستان بابل برای ما بسیار اهمیت دارد لذا باید امنیت سرمایه‌گذاران را در این شهرستان تامین کنیم.

فرماندار بابل ادامه داد: در سال 98 هیچ سرمایه‌گذاری نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل بماند بلکه باید مدیران به سمت بخش خصوصی بروند و امنیت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

فرماندار ویژه بابل اشاره به اینکه در سال گذشته 580 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد 12 درصد به 40 واحد تولیدی در بابل تعلق گرفت، گفت: با ارائه این تسهیلات برای 422 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار