آماده شدن 350 خانه مسافر در بابل/ ما به دنبال همگرایی و وحدت هستیم\

آماده شدن 350 خانه مسافر در بابل/ ما به دنبال همگرایی و وحدت هستیم

  • کد خبر: 216074
  • چاپ
  • انتشار: 18 اسفند 1397 - 12:04

استنادنیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان آماده شدن 350 خانه مسافر در بابل، گفت: ما به دنبال همگرایی و وحدت هستیم.

قربانعلی ولی‌زاده‌بورا در همایش سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: شهرستان ولایت‌مدار بابل هزار و ۷۴۷ شهید نثار انقلاب کرده است،  من با توجه به اینکه اعتقاد زیادی به حوزه رسانه و عرصه خبر دارم، در این جمع حضور پیدا کردم.

وی افزود: خبرنگاران وکیل مردم هستند و مطالبات مردم را منعکس می‌کنند، اطلاع‌‌‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از وظایف اصحاب رسانه است تا بدون نگاه حزبی، سیاسی و جناحی بر پایه اصل صداقت نقش‌آفرینی کنند.

ولی‌زاده تصریح کرد: در شرایط امروز کشور بیش از گذشته به وحدت گفتمانی نیاز دارد که گفتار و نوشتار خبرنگاران می‌تواند تاثیر فراوانی در جامعه داشته باشد، تزریق یاس و ناامیدی ار برنامه‌های جدی دشمنان است در سال ۹۸ که سال انتخابات است با حضور حداکثری مردم تایید شده و با مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران انتقام خواهیم گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم و این بحث را یک فرصت می‌دانیم اما تضعیف شخصیت و جایگاه‌ها و دخالت دادن منافع شخصی و فردی در عرصه خبر مورد تایید ما نیست، مشکلات و حرف دل مردم باید انتقال پیدا کند از عملکرد دستگاه‌‌های اجرایی هم گزارش تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار عامل پویایی و نشاط جامعه است و چنانچه در چهارچوب کاری و پرهیز از حاشیه و برقراری ارتباط خوب با مدیران وجود داشته باشد موفق خواهد بود.

ولی‌زاده یادآور شد: در شهرستان بابل در طول دوره 18 ماهه که از دوره فرماندار بودنم میگذرد،  اقدامات مهمی برای بار اول انجام شد که شامل؛ اجرای کار کاوش، ثبت قدمت شهرستان بابل که دارای قدمت 5 هزار ساله است، احداث اولین سکوی ورزشی استادیوم هفت تیر با 2 هزار سکو، بازسازی منظره ورودی از سمت شرق و غرب بابل،لایروبی رودخانه بابل رود و معرفی شدن آن  با عنوان محور گردشگری بابل، اجرای بحث بوم‌گردی  در بندپی غربی و شرقی و بابل کنار،  استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای  مسافران بتوانند از محیط استفاده کرده و توسعه گردشگری را داشته باشیم، بازسازی مدرسه امام شهرستان بابل با تخصیص 2.5 میلیارد تومان در مدت هفت ماه،  بازسازی محورهای ۶ گانه شهر بابل و آغاز کار تعریض جاده‌ها است. همچنین افزایش ۶۱ درصدی تورهای بابل را داشتیم و ۳۵۰ خانه به عنوان خانه مسافر تعبیه شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: ما به دنبال همگرایی و وحدت هستیم، واگرایی مطابق میل نیست موجب عقب ماندگی است از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بیشتر در کنار مردم باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار