آیت‌الله مؤمن از فقهای مجاهد تراز انقلاب اسلامی بود\

آیت‌الله مؤمن از فقهای مجاهد تراز انقلاب اسلامی بود

  • کد خبر: 215972
  • چاپ
  • انتشار: 04 اسفند 1397 - 12:12

استنادنیوز؛ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مؤمن نمونه‌ای از فقهای مجاهد تراز انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  در اطلاعیه‌ای ضایعه ارتحال فقیه ربانی آیت‌الله مؤمن را ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه دانست.

توکل افزود: فقیهی که قبل از انقلاب توانست یار وفادار و تاثیرگزار امام امت بوده و پس از انقلاب در هفت دوره عضویت شورای نگهبان، پنج دوره مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای بازنگری قانون اساسی و شورای عالی سیاست‌گذاری و رییس حوزه علمیه قم، عضو مجمع جهانی اهل بیت و...، زندگی خود را وقف مردم و نظام اسلامی کرد، شایسته بهترین تجلیل‌هاست.

وی با بیان اینکه فقهایی همچون آیت‌الله مؤمن از مواهب الهی به جهان اسلام و ملت بزرگ ایران هستند، اظهار کرد: آنانی که عمر خود را صرف تعلیم علوم الهی و نشر فضیلت‌ها و مبارزه با ناراستی‌ها می‌کنند و در این راه از بذل جان و مال خود دریغ نمی‌ورزند، مواهب الهی هستند که از دست دادن آنان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات علمی و تربیت شاگردانی فاضل و مجاهد از سوی آیت‌الله مؤمن، وی را یاری وفادار به انقلاب و رهبری دانست و گفت: پیروی و حمایت آیت‌الله مؤمن از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری نشانه تعبد این عبد صالح در مقابل امام‌المسلمین و نایب امام زمان عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف بود.

توکل با تسلیت و تعزیت ارتحال این ستاره آسمان فقاهت و اجتهاد به امام زمان(عج)، نایب شایسته او و حوزه‌های علمیه به‌ویژه به بیت شریف آن عالم ربانی و ملت بزرگ ایران، برای آیت‌الله مؤمن علو درجات را آرزو کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار