جزئیات آخرین عزل و نصب های آخوندی در روز آخر/یک بازنشسته جایگزین یک بازنشسته\

جزئیات آخرین عزل و نصب های آخوندی در روز آخر/یک بازنشسته جایگزین یک بازنشسته

  • کد خبر: 214494
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1397 - 08:07

در حالی که گفته می شود عظیمیان مدیرعامل اسبق سازمان ملی زمین و مسکن به خاطر قانون بازنشستگی استعفا کرد، آخوندی پس از دو هفته، بازنشسته دیگری را به سرپرستی این سازمان منصوب کرد.

استنادنیوز؛ پس از آنکه حمیدرضا عظیمیان معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل اسبق سازمان ملی زمین و مسکن در نیمه مهر ماه از این سازمان به دلیل مشمول شدن ذیل قانون اخیر ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از ادامه کار در این سازمان استعفا و بلافاصله به مدیرعاملی اصلی ترین شرکت تولیدکننده فولاد منصوب شد، عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی در حکمی سید محمد رضا سید حسینی را به سمت سرپرستی این سازمان در تاریخ ۱۶ مهر ماه منصوب کرد.

گفتنی است در همان زمان پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از انتشار این خبر خودداری کرد و خبر انتصاب فوق تنها در سایت رسمی سازمان ملی زمین و مسکن درج شد. این خبر هم اکنون نیز در سایت فوق الذکر قرار دارد.

با این حال آخوندی در عصر روز ۲۸ خرداد در حالی که در مراسم رونمایی از اپلیکیشن موبایلی فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد امروز آخرین روز کاری من است، پیش از ظهر آن روز در اقدامی عجیب و بدون اطلاع رسانی عمومی، سید حسینی را برکنار و غلامرضا جابر انصاری رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی (بازنشسته ناجا) را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

در حال حاضر خبر انتصاب جابر انصاری تنها در سایت سازمان ملی زمین و مسکن و دو روز پس از انتصاب وی درج شده و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همچنان از انتشار آن خودداری کرده است.

خاطرنشان می شود جابرانصاری در نخستین دیدار معاونان وزیر راه و شهرسازی با محمد اسلامی سرپرست وزارت راه و شهرسازی که عصر دیروز برگزار شد، حاضر بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار