باند جدید فرودگاه رامسر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید\

باند جدید فرودگاه رامسر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100146
  • چاپ
  • انتشار: 05 خرداد 1399 - 14:39

وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر از نقش رامسر در توسعه غرب استان به عنوان قطب گردشگری اعلام کرد و گفت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر، اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و این اقدام ماندگار زمینه ساز توسعه در این منطقه خواهد شد. ‎

محمد اسلامی، در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان این که رامسر یکی از قطب های گردشگری کشور می باشد که می تواند نقش تاثیرگذاری در رونق و شکوفایی غرب مازندران ایفا کند، افزود: فرودگاه رامسر در این منطقه و فرآیند توسعه نقش محوری داشته و سال ها بدلیل موانع پروازی این نقش معطل مانده بود.

وی اظهار داشت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر و برقراری شرایط ایمنی، مردم توانستند از این باند جدید استفاده کنند و اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و موجبات توسعه حمل و نقل عمومی، گردشگری و افزایش توریسم در این منطقه فراهم شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پیش از این فقط دو ایرلاین و هواپیماهای محدود می توانستند وارد این فرودگاه شوند لیکن با بهره برداری از این باند جدید، همه ایرلاین ها و هواپیماها می توانند به فرودگاه رامسر رفت و آمد داشته باشند و یک اقدام ماندگار است که زمینه دسترسی و سفر مردم ما به اقصی نقاط کشور و با بین المللی شدن آن در آینده به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان فراهم شده است.

گفتنی است، باند جدید فرودگاه رامسر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و حسینی، منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم و برخی مدیران استانی امروز به بهره برداری رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار