واحدهای راکد در شهرکهاي صنعتی مازندران تعیین تکلیف شدند\

واحدهای راکد در شهرکهاي صنعتی مازندران تعیین تکلیف شدند

  • کد خبر: 213686
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1397 - 20:11

استنادنیوز؛مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بمنظور بررسی و رفع موانع واحدهای توليدی و صنعتی، با حضور مديران طرح‌ها و واحدهای راکد جلسه تعيين تکليف واحدهای راکد و غيرفعال برگزار شد


مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بمنظور بررسی و رفع موانع واحدهای توليدی و صنعتی، با حضور مديران طرح‌ها و واحدهای راکد و غيرفعال و با حضور داور مرضي الطرفين، جلسه تعيين تکليف واحدهای راکد و غيرفعال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سيد مصطفی موسوی با اشاره به برگزاری منظم جلسات داوری و حل اختـلاف که به عنوان يکی از اقدامات مؤثر شرکت، در جهت فعال سازی واحدهای راکد است اظهار داشت: اين جلسات با حضور نماينده سازمان صنايع کوچک، مديران طرح ها و واحدهای راکد برگزار و نسبت به آن تعيين تکليف می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در این جلسه ۱۶فقره از واحدهای راکد و غیرفعال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان، با حضور نماینده سازمان مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: 8 فقره از پرونده های راکد، در جلسه دادرسی به فسخ قطعی قرارداد منجر گردید.

وی بیان داشت: با فسخ 8 فقره از قراردادهای راکد، در مجموع 28491مترمربع زمین آزادسازی خواهد شد که این زمین ها پس از طی مراحل اداری و قضایی، به متقاضیان جدید واجد شرایط واگذار می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار