امروز انقلاب اسلامی به بسیج و سپاه متکی است/بروز مشکل اقتصاد به سبب گوش فرا ندادن به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است\
  • جانشین فرمانده سپاه کربلا:

امروز انقلاب اسلامی به بسیج و سپاه متکی است/بروز مشکل اقتصاد به سبب گوش فرا ندادن به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است

  • کد خبر: 213654
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1397 - 11:56

استنادنیوز؛جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت:امروز انقلاب اسلامی به بسیج و سپاه متکی است و روحیه جهادی و کار انقلابی در این دو نهاد باید بیش از گذشته  تقویت شود تا پایه های انقلاب هیچگاه لرزد

 جانشین فرمانده سپاه کربلا در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر این سپاه، تلاش و دوندگی با اتخاذ روحیه انقلابی  را از عوامل موثر موفقیت برشمرد و با اشار به اینکه در میدان تاخت و تاز جنگی حرکت های آرام محکوم به شکستند گفت: در میدان نبرد اگر امکانات، اعتبارات، پول و تجهیزات کافی وجود ندارد  جنگده ها و رزمندگان آن با تلاش و دوندگی   خلاء ها را جبران می کنند.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با یادآوری اینکه در انقلاب اسلامی، مسئولیت ها به منزله "تنگه احد" است،  افزود: مسئولیت های هر یک از افراد به مثابه "تنگه احد"  است، لذا کمبود ها، و فقدان امکانات نباید جمع انقلابی  را نگران کند و برای پیروزی نهایی و موفقیت در عرصه ها منتظر امکانات نبوده و با تلاش و کار  برای رسیدن به هدف مجاهدت نماید.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: آگاهی و اشرافیت بر امور، از عوامل مهم موفقیت در کار است لکن، فرمانده ی بدون آگاهی و اشرافیت نمی تواند امور را به سر منزل برساند.

سرهنگ پاسدار محمدرضایی با اشاره به اینکه اشرافیت  نوعی دانایی و دانستن معنا می شود، ادامه داد: مقدمه توانایی و موفقیت دانایی است و مقدمه پیروزی اشرافیت به امور است، لذا در میدان کارزار،  باید نسبت به توانمندی ها و داشته های خود  و همچنین  توانمندی، امکانات و داشته های دشمن شناخت، دانایی و اشرافیت داشت تا بتوان موفق شد.

وی با توجه به اینکه سپاه و بسیج  از همه جهات در قبال  مردم جامعه اسلامی دارای مسئولیت هستند تاکید کرد: این دو نهاد ارزشی با افزایش آگاهی، مشکلات مردم را اشرافیت داشته و باید بداند مشکل مردم ، مشکل اصناف و ... چیست و با بررسی های به عمل آورده برای رسیدگی به امور پیگیری نماید که  جامعه در چه موضوعاتی دارای ضعف و یا قوت است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا درباره پیام  چشنواره  مالک اشتر گفت: نیاز به اشرافیت  و آگاهی پیرامون از جمله پیام های جشنواره مالک اشتر(ع) سپاه کربلاست و به همین منظور باید آگاهی خود را بیافزائیم و با رشد معنویت، تلاش و جدیت نگذاریم مشکلی متوجه جامعه گردد.

سرهنگ پاسدار محمدرضایی با اشاره به اینکه، شرط تداوم انقلاب اسلامی بستگی به حرکت پیشرونده، پیشبرنده، موثر و مفید بسیج و سپاه دارد،  اندیشیدن برای رشد انقلاب و ارزشهای اسلامی را وظیفه همگان دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی به بسیج و سپاه متکی است و رشد معنویت، روحیه جهادی و کار انقلابی در این دو نهاد باید بیش از گذشته  تقویت شود تا پایه های انقلاب هیچگاه لرزد.

وی بروز مشکل اقتصاد در کشور را به سبب عدم همراهی، تبعیت نکردن  و گوش فرا ندادن به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: پاسداران و بسیجیان باید اطاعت پذیری و تبعیت محض از ولایت فقیه را در همه شرایط  به مرحله اعلاء برسانند، زیرا اطاعت پذیری  و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، از دیگر عوامل موفقیت جامعه اسلامی به شمار می آید.

جانشین سپاه کربلا با اشاره به اینکه عامل پیروزی در صحنه دفاع مقدس، جنگ ناهمگون و ناهمطراز ایمان و توکل به خدای رزمندگان جبهه اسلام بود گفت: در حالیکه امکانات، بضاعت، تجهیزات و تسلیحات دشمن در جنگ تحمیلی زیاد بود، نیروهایما از عامل ایمان و معنویت بهره گرفته و پیروز شدند.

محمدرضایی ادامه داد: امروز درگیر جنگ تمام عیار و همه جانبه دشمنان، علیه انقلاب  اسلامی ایران هستیم که  لذا در این عرصه، اگر به هر دلیلی ایمان  و معنویت کاهش یابد صحنه موفقیت را از دست خواهیم داد، زیرا به استناد سخن خدا در قرآن «ان تنصرالله ینصرکم و.... »، ایمان بخدا  حلقه اتصالی است که در صورت وجود آن  یاری خدا هم نصیب می گردد.

مسئول بسیج سپاه کربلا،  نو شوندگی،  ارائه راهکار و اقدام جدید را از خصوصیات دو نهاد مقدس  بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام اجزا و ارکان نظام برای موفقیت در جهت حرکت انقلاب اسلامی کمک کار و همیار هم باشند و بسیجیان و پاسداران  ضمن همراهی، همگام  در مسیرحرکت انقلاب،  پیش روندگی و پیش برندگی نظام را  رقم زنند.

وی ملازمت و همراهی قدرتمندانه بسیج و سپاه با انقلاب اسلامی در امورات نظام  را عامل مهم در خنثی سازی و کمرنگی تهدیدات دانست وعبور انقلاب از گردنه های سخت را بواسطه هشیاری و پایش های صورت گرفته توسط بسیج و سپاه خواند.

سرهنگ پاسدار محمدرضایی مسئله امنیت روانی  و ذهنی جامعه را علاوه بر موضوع امنیت فیزیکی مهم برشمرد و تاکیدکرد: ذهنیت ناامنی وعدم احساس امنیت به اندازه نا امنی تبعات بد دارد، وقوع شرایط سخت( فشار اقتصادی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ...) گرچه برای مردم جامعه عذاب آور است، اما قابل تحمل بوده ، ولی احساس ناامنی و ذهنیت عدم امنیت، فشار و سختی مضاعف تری برای جامعه به بار دارد.

وی امنیت داخلی را محصول امنیت منطقه ای خواند و ادامه داد: امنیت منطقه ای ماهیتی پر آشوب در غرب آسیا دارد که جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت داخلی، خاکریز دفاعی خود را در آنجا بنا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مردم سالاری دینی  و حق ارائه نظر برای مردم را از امتیازات و دستاورد های موثر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در حالیکه قبل از انقلاب اسلامی، مردم هیچ نقشی در اداره امور خود نداشتند  اینک مردم جامعه در اداره همه امور مستقیم و یا غیر مستقیم دارای نقش هستند به گونه ای که رهبر معظم انقلاب بر پذیرش سازمان مردم سالاری دینی تاکید می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار