واگذاری ۱۴ خانه به خانواده های محروم جویباری / توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه\
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خبرداد:

واگذاری ۱۴ خانه به خانواده های محروم جویباری / توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه

  • کد خبر: 2111100335
  • چاپ
  • انتشار: 25 مرداد 1399 - 22:04

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار از توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در دهه ولایت و امامت خبردادوگفت: این بسته ها در قالب توزیع یک هزارو ۴۶۰ بسته معیشتی متمرکز و دوهزارو ۷۰۰ بسته غیرمتمرکز بوده که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب کمک های مومنانه بین افراد نیازمند وآسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است .

استناد نیوز / سرهنگ مهرداد بابایی روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه درسال گذشته ۱۴ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی شهرستان ساخته شده است ، افزود: یک مسکن دیگر محرومین در حال آماده سازی است و انشالله تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی از تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس خبردادوگفت: این بسته ها شامل تهیه کتاب، لوازم التحریر، کیف ، کفش و مانتو بوده است که قبل از بازگشایی مدارس در قالب کمک های مومنانه به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده خواهد شد.
سرهنگ بابایی در ادامه به توافق ننگین امارات با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردوگفت: کشورهای عربی همیشه بصورت آشکارو پنهان با دشمنان اسلام آمریکاو اسرائیل رابطه داشته اند،درحالی که این کشورها هیچ گاه خیرخواه مردم منطقه نبوده اند.
فرمانده سپاه جویبار بیان کرد: این سازش ها وتوافق ها برای این بوده که آنان بدنبال باز کردن جای پای خود در خاورمیانه و همچنین بدنبال تثبیت قدرت خود در منطقه هستند.
وی تاکید کرد: با وجود جبهه مقاومت و ملت های آزاده در منطقه، هیچگاه دشمنان اسلام به هدف شوم خود نخواهند رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار