دشمن اقتصاد و روان مردم را مورد هدف قرار داده است\
  • استاندار مازندران در آیین تجلیل از خبرنگاران:

دشمن اقتصاد و روان مردم را مورد هدف قرار داده است

  • کد خبر: 213586
  • چاپ
  • انتشار: 21 مرداد 1397 - 11:10

استنادنیوز؛استاندارمازندران در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران در نور گفت: دشمن امروز اقتصاد و روان مردم را که جزو سرمایه های اجتماعی نظام اسلامی هستند، مورد هدف قرار داده است


 استاندار مازندران گفت : رسانه ها باید در برابر جنگ اقتصادی و روانی ایادی استکبار غرب علیه نظام اسلامی و دولت نقش آفرینی کنند و این موضوع باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد.

محمد اسلامی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان نور افزود : دشمن امروز اقتصاد و روان مردم را که جزو سرمایه های اجتماعی نظام اسلامی هستند، مورد هدف قرار داده است .

وی اظهار داشت : هم اکنون تراز اقتصادی در کشور ، تراز مثبتی است ، ضمن آنکه بدهی های خارجی هم نداریم در حالی که در دیگر کشورها این گونه نیست ولی متاسفانه عده ای سعی کردند تا ارزش پول ملی را کاهش دهند و کشور را ساقط کنند.

استاندار مازندران گفت : رسانه ها باید در برابر این جریان ها که به نوعی در صدد هستند تا ارزش پول ملی را ساقط کنند ، مقابله نمایند و باید در این حوزه روشنگری کنند.

اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : این شهید وارسته برای اطلاع رسانی و بیان حقایق به شهادت رسید و بنابراین فعالان حوزه رسانه باید برای حفظ دستاوردهای این شهدا تلاش بیشتری کنند.

وی تصریح کرد : هم اکنون آزادی مطبوعاتی که در نظام اسلامی وجود دارد در کشورهای دیگر وجود ندارد و این بزرگ ترین نعمت الهی در نظام اسلامی است .

استاندار مازندران گفت : برای آنکه بتوان یک خانه مطبوعات منسجمی در این استان داشته باشیم باید همه فعالان حوزه رسانه یک همگرایی ؛ هم افزایی و وحدت رویه خوبی داشته باشند چرا که در چنین شرائطی می توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در همه بخش های مازندران باشیم .

اسلامی افزود : نکته دیگر آنکه در نشست شورای اداری نیز از مسئولان دستگاه های دولتی خواسته شده تا اگر شکایتی علیه خبرنگاران شده ، شکایت را پس بگیرند چرا که اطلاع دارم که خبرهای کذب و تخریب کننده کارهای رسانه های معتبر نیست .

وی وعده داد تا به زودی مشکلات کمبود کاغذ رسانه ها ، فضای خانه مطبوعات و دیگر مشکلات پیش پای فعالان رسانه ای در این استان را حل کند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار