«نه» مقام معظم رهبری به احمدی نژاد / پایان گمانه زنی های حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96\
  • در ابتدای درس خارج فقه مطرح شد

«نه» مقام معظم رهبری به احمدی نژاد / پایان گمانه زنی های حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96

  • کد خبر: 21301
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1395 - 22:42

چند روزی بود اخباری پیرامون ملاقات محمود احدی نژاد با رهبر انقلاب و جویا شدن نظر ایشان در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، در شبکه ها اجتماعی منتشر شده بود. این اخبار منتشر شده که حاکی از نهی احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات بود با واکنش های مختلفی در فضای سیاسی همراه شد

به گزارش استناد نیوز، مهدی فضائلی از فعالان رسانه ای اصولگرا در مطلبی ضمن تایید خبر از دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به عنوان پرتنش ترین ادوار ریاست جمهوری در ایران نام برده و از عدم نشانه ای از تغییر در رفتار احمدی نژاد نوشت و همچنین او و حامیانش را در معرض آزمون «ولایت پذیری» دانست.

 

پس از آن عده ای دیگر از اصولگرایان از جمله محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، از منع احمدی نژاد از حضور در انتخابات سخن گفت که این موضوع را حتی برخی حامیان سابق احمدی نژاد نظیر  حمیدرسایی و برخی از اصولگرایان دیگر نظیر عباس سلیمی نمین  هم مطرح کردند.

 

اما عده ای از نزدیکان رئیس دولت های نهم و دهم با رد این اخبار و سخنان گفتند: هر خبری مربوط به مقام معظم رهبری اگر خارج از رسانه‌های وابسته به دفتر ایشان یا اطلاعیه‌های دفتر ایشان منتشر شود، اعتبار ندارد و از سخنان باهنر و دیگران انتقاد کردند و آن ها را مردود دانستند.

 

این تایید و تکذیب ها و گمانه زنی ها در نهایت امروز با سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج فقه، درباره موضوع توصیه به احمدی نژاد در مورد انتخابات سال 96 تایین تکلیف شدند.

 

رهبر معظم انقلاب در سخنان امروزشان گفته اند یک آقایی آمد پیش من. من هم ملاحظه حال صلاح خود او و صلاح کشور به او گفتم در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتم هم شرکت نکنید گفتم صلاح نمی دانم. با ملاحظه حال مخاطب به آقایی توصیه می کنیم یک دوقطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی مضر است به حال کشور. من صلاح نمی دانم. یکی بگوید گفته یکی بگوید نگفته. چرا پشت بلندگو نگفته؟ این هم پشت بلندگو.

 

حضرت آیت الله خامنه ای اضافه کردند: شما برادر مومن هستی. یک چیز را به مصلحت شما می دانم می گویم واجب هم است شرعا نصیحت للمومنین چیز خوبی است. نصیحت یعنی خیرخواهی. من به جنابعالی که آقای شیخ عبدالعالی هستی علاقه مندم می دانم وارد بشوی به ضرر خودت است به ضرر کشور است نمی گویم نشو. امر و نهی نیست حالا یک عده گفتند دستور داده نه من صلاح نمی دانم. این چیز خوبی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار