هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به بر اساس برنامه ريزي استانداري مازندران در مركز سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (( سامد)) حضوريافت و از طريق تلفن 111 بصورت مستقيم به درخواست ها، تقاضا و مشكلات جامعه ايثارگري استان پاسخ داد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران پاسخگويي سريع و مؤثر به مشكلات ايثارگران را يكي از اولويت هاي مهم در بنياد دانست و گفت: پاسخ مناسب و درست به جامعه هدف و تسريع در انتقال مشكلات ، ميزان رضايت مندي خانواده هاي معزز شهدا،جانبازان و آزادگان را افزايش خواهد داد.
مظلومي با بيان اينكه قدرت پاسخگويي خود را در برابر مشكل ايثارگران بالا ببريم افزود: در حوزه خدمات رساني بويژه در مقابل درخواست ها و تقاضاي ايثارگران ،شنونده خوبي باشيم و با دقت مشكلات اين غزيزان را شناسايي نموده و سپس در جهت حل مسائل آنان، بهترين و منطقي ترين راهكارها را ارائه دهيم.
اين ارتباط تلفني كه از ساعت 9 الي 11 ظهر امروز به مدت 2 ساعت در مركز سامانه سامد به طول انجاميد ضمن پاسخگويي از سوي مدير كل بنياد مازندران ، درخواست هاي ايثارگران در حوزه هاي خدماتي جهت پيگيري و رسيدگي سريع ، ثبت در سيستم گرديد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت به موضوعات مطرح شده از سوي ايثارگران (( اشتغال ايثارگران، چگونگي شركت در آزمون ، توضيحات در خصوص طرح هاي خود اشتغالي و مولد ،امور تحصيلي و هزينه دانشجويي،بهره مندي ايثارگران از وام مسكن بر اساس ضوابط و اولويت،بيمه درماني، هزينه هاي درمان،تسهيلات بانكي، كميسيون ماده 3 و احراز مجروحيت جهت شركت ايثارگران در كميسيون ... پاسخ گفت.
گفتني است ديدار با نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي،شركت در جلسه برنامه ريزي اجراي طرحها در قالب برنامه شوراي هماهنگي استان با محوريت (( طرح سپاس و معتمدين معين)) و حضور در نشست پيگيري جذب اعتبارات در استانداري مازندران از ديگر برنامه هاي مدير كل بنياد مازندران بوده است.